Una dintre principalele valori ale CallPoint powered by TELUS are ca scop crearea unui impact tot mai mare în comunitățile defavorizate. CallPoint, unul dintre liderii industriei de call center și BPO (business process outsourcing), organizează în data de 21 septembrie primul eveniment de responsabilitate socială - TELUS Day of Giving.
În 2012, CallPoint a devenit parte a TELUS International, divizia internațională a TELUS, o companie care este unul dintre liderii pieței canadiene de telecomunicații. În anul 2010, Association of Fundraising Professionals a desemnat TELUS drept cea mai filantropică firmă din lume. În fiecare an, membrii echipei TELUS din întreaga lume își dedică, timp de o zi, timpul și energia în favoarea unor acțiuni de responsabilitate socială în comunitățile în care activează, aplicând filozofia TELUS “we give where we live”. În acest an, generozitatea TELUS Day of Giving va ajunge și în România. În colaborare cu Crucea Roșie, filiala Sector 5, activitățile de voluntariat vor avea ca scop reabilitarea Centrului de primiri urgențe "Ciresarii 2" din București.
"În cadrul TELUS International punem accent pe inovare în domeniul relațiilor cu clienții datorită muncii în echipă, a gândirii agile și a culturii care pune clientul pe primul loc. Compania s-a dezvoltat, iar extinderea în Europa de Est prin parteneriatul cu CallPoint a reprezentat un pas firesc. Suntem încântați deoarece putem împărtași modul în care sprijinim comunitățile să devină sigure, sănătoase și fericite printr-un spirit de voluntariat autentic și inspirațional,” a declarat Jeffrey PURITT, președintele TELUS International, care va veni în România pentru a lua parte la acest eveniment special.
“Ne onorează faptul că 100 de angajați ai CallPoint participă la acest eveniment de responsabilitate socială,” declară Grégoire VIGROUX, Co-Director CallPoint. “Suntem plini de recunoștință pentru modul în care membrii echipei noastre s-au implicat pentru a aduce un strop de culoare în viața copiilor defavorizați.”
Crucea Roșie, filiala Sector 5 este partenerul strategic al CallPoint. Împreună cu Centrul de transfuzie sanguină Bucureşti și Crucea Roşie Norvegiană, în luna aprilie a acestui an a fost organizată o campanie de donare de sânge, iar angajații CallPoint au fost primii donatori.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Medeea Marinescu își explică lipsa de reacție publică după ce Florin Piersic a fost internat de urgență
- BANCUL ZILEI: Secretul ascuns al limbii române
- Medicul Alin Popescu, despre un aliment de pe masa de Paște: Preparat așa... e nenorocire completă / Asta e o regulă pe care mulţi nu o respectă, din păcate
- Tragedia din Vinerea Mare care a făcut înconjurul lumii. Peste 100 de români, majoritatea copii, au ars de vii în biserică
- Mircea Diaconu: E un fenomen, pe care nu-l sesizează aproape nimeni, care se petrece în România. Sunt vizați tinerii educați, IT-iștii, modernitatea țării
- BANCUL ZILEI: Ați greșit numărul!
- Vasile Bănescu explică: De ce slujba de Înviere nu are loc în biserică. Când începe și când se termină sfânta slujbă a Paștelui
- Miracolul Luminii Sfinte? Ce știm despre aprinderea ei: Un arab și un turc verifică înainte Sfântul Mormânt
- Mioara Roman îi trimite semne Oanei Roman, din lumea de dincolo, chiar în Săptămâna Mare / foto în articol
- Preotul Paul Iulius Negoiță, despre cea mai importantă tradiție de Înviere. Puțini mai respectă de Paște această regulă foarte veche, dar extrem de valoroasă