"Părerea mea că este că ar putea să aibă un efect. Toți analiștii se așteaptă la o serie de consecințe negative în ceea ce privește marca și grupul Volkswagen. Grupul Volkswagen reunește câteva mărci importante, pe lângă Volkswagen, se află Skoda, cu o cotă de piață foarte mare în Europa și cu un volum foarte mare de vânzări, e principalul constructor european. Cred că suntem la punct major de cotitură în industria auto. S-ar părea că Volkswagen nu este singurul constructor care a procedat în acest fel, înșelând și autoritățile, și consumatorii. Investigațiile deja au demarat în America, problema este cunoscută de peste un an de zile, doar că acum a explodat în toată frumusețea ei. Mi se pare că față de alte situații precedente, în care constructorii au fost obligați să-și cheme mașinile pentru remedieri- cu puțini ani în urmă, Toyota a fost implicată într-o mare operațiune de rechemare pentru remedieri, mașinile lor aveau o problemă la direcție, dar situația lor este diferită prin prisma faptului că atunci era vorba despre un defect ascuns, neștiut nici de constructori, de data asta este chiar constructorul, care, prin acest dispozitiv, înșeală autoritățile și clienții", a comentat Călin Popescu Tăriceanu, la DCNEWS LIVE.
[citeste si]
Președintele Senatului a mai spus: "Ieri am avut o discuție cu doi membri ai Guvernului, ministrul Mediului și ministrul Transporturilor. L-am invitat la această discuție și pe președintele ANPC, pentru că toate țările din lume încep să ia atitudine. (...) Pot să vă spun că m-a informat ieri ministrul Transporturilor, în acest moment cărțile de identitate care sunt eliberate de RAR sunt blocate pentru mașinile afectate de această problemă la motor. Nu mai pot fi vândute. Le-am spus că este necesară o astfel de acțiune pentru a proteja consumatorul român, pentru că cetățenii pot să fie sau să nu fie informați, pot să cumpere o astfel de mașină și când merg să facă înmatricularea sau verificarea la RAR să nu poate să o mai facă pentru că nu mai corespunde normelor. O primă reacție sănătoasă și necesară există, dar cred că autoritățile, când vorbesc de autorități înțeleg Executivul, nu trebuie să se oprească la atât. (...) În România, vânzarea acestor mașini nu se mai poate face, e suspendată momentan și cred că este o măsură corectă. Măsura afectează toate mărcile care au tipurile de motoare unde a fost instalat dispozitivul".
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- De ce militarii și oamenii cu handicap nu au primit „pensia” înainte de Paște 2024. Unde s-a produs confuzia
- Motivul pentru care o tânără a refuzat să mai plătească la casele self-pay din supermarket / video
- Adio, mașini în București? Ce spune Nicușor Dan
- BANCUL ZILEI: Rețeta ciorbei de burtă
- Ieșirea din scenă a lui Klaus Iohannis: pas cu pas, spre scenariul lansat în DCNews în decembrie 2023
- Riscurile la care ne expunem când facem cumpărături de pe Shein și Temu
- Cum să treci corect pe „sub masă” - Sfântul Epitaf, în Vinerea Mare. Preotul Nicolae Crângașu: Așa se face
- Copiii din București merg degeaba în Herăstrău. Nicușor Dan: Când se va rezolva problema cu locurile de joacă
- "Femeile din România și cele din Italia sunt foarte diferite”. Designerul Giulia Rossignoli dă cărțile pe față: E total invers
- Lui Mihai Mărgineanu nu i-a venit să creadă ce a văzut în Vama Veche / foto în articol