Data publicării:
Câți bani a strâns Cora în perioada 1 mai - 31 iulie din donații
Campania „Luna Cora, luna inimilor deschise", desfăşurată în perioada 1 mai – 31 iulie, a strâns 865.864 lei din donaţiile clienţilor şi din contribuția cora România. Clienţii au putut dona la casele de marcat Tichetul Cora (bon valoric de reducere) sau orice sumă de bani pentru care au primit bon fiscal.
Banii vor fi folosiți pentru cumpărarea unor aparate medicale vitale pentru copiii cu probleme de sănătate. Anul acesta, fiecare hipermarket Cora a adoptat o cauză și, în parteneriat cu un spital sau cu o asociație de profil (Salvaţi Copiii!, Fundaţia Dăruieşte Aripi, Asociația Little People, Spitalul Grigore Alexandrescu, Spitalul Fundeni, Spitalul Clinic de Urgenţă pentru Copii Cluj-Napoca, Secţia de Pediatrie a Spitalului de Urgenţă Drobeta, Spitalul Constantin Opriş Baia Mare, Spitalul de Urgenţă Bacău), a stabilit lista echipamentelor necesare. Astfel, donațiile din campania „Luna Cora, luna inimilor deschise" vor contribui la dotarea secţiilor de pediatrie, în special de urgenţă.
"Noi, la cora România, știm cât este de important să ne implicăm în viața comunităților în care activăm și să luăm parte la acțiuni de responsabilitate socială. Știm, de asemenea, cât de important este să dăm o mână de ajutor pentru ca micii pacienți să beneficieze de cele mai bune condiții în spitale. Suma strânsă ne dovedește că facem parte din comunități care au înțeles nevoia de solidaritate și le mulțumesc clienților cora România că au fost, ca în fiecare an, alături de noi în acest demers. Le mulțumesc în aceeași măsură colegilor de la casele de marcat, care au fost implicați direct și activ în campanie. Împreună, chiar schimbăm ceva!", a declarat Thierry Destailleur, director general cora România.
„Luna Cora, luna inimilor deschise" este o acţiune de tradiţie cora. Prima campanie a fost implementată în 2006, când reprezentaţii cora au hotărât că vor numi luna mai "luna cora" și, de atunci, an de an este organizată o acţiune de strângere de fonduri împreună cu clienţii Cora. Cu timpul, conceptul a fost extins și acum campania se desfășoară pe parcursul mai multor luni. Clienții fideli știu deja că aceasta campanie este atașată brandului Cora și susțin fiecare ediție, demonstrând că ne putem baza pe ei în sprijinirea unor cauze importante.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News