Borbely nu prea vede utilitatea brandului turistic
Ministrul Mediului și Pădurilor, Laszlo Borbely, susține că abia de doi ani turismul a început să fie băgat în seamă, până acum nefiind o prioritate.
Borbely nu a comentat prea mult brandul turistic, spunând că nu a avut timp să se ocupe de așa ceva pentru că a fost ocupat cu inundațiile, dar a cuprins esențialul, afirmând că banii sunt necesari pentru infrastructură și servicii.
De asemnea, ministrul Mediului, a declarat că turismul nu a reprezentat un element prioritar în ultimii 20 de ani, fapt ce a condus la privatizări alandala de propietăți. El a precizat că există țări care trăiesc din turism și a dat ca exmplu Tunisia, care are peste cinci milioane de turiști anual.
Ministrul Turismului, Elena Udrea, a recunoscut, la Shangai, că litoralul românesc este la pământ din toate punctele de vedere, ceea ce-l face necompetitiv pe plan internațional.Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News