Black Friday România. Magazine participante la Black Friday 2021
Ne apropiem cu pași repezi de perioada reducerilor, mai exact Black Friday 2021. Atunci, pasionații de cumpărături au șansa să intre în posesia obiectelor mult dorite, precum televizoare, telefoane, laptopuri, produse de îngrijire sau vestimentare.
În România se organizează în data de 12 noiembrie 2021. Potrivit tradiției americane, Black Friday este în ziua de după a patra joi a lunii noiembrie (Ziua Recunoștinței), adică pe 26 noiembrie 2021. Este foarte posibil să avem două perioade de reduceri, care se pot extinde peste ambele weekend-uri sub numele de Black Weekend 2021.
Magazine participante la Black Friday România 2021
Black Friday 2021, ziua cu cele mai mari reduceri din an, se anunță a fi o zi de senzație, datorită experienței acumulate în fiecare an, atat de magazine cât și de cumpărători, dar și datorită diversității magazinelor participante.
Mai jos, principalele magazine participante la Black Friday România 2021.
Capturi făcute de la https://blackfriday.ro/magazine/
2020, fără PRECEDENT de BLACK FRIDAY! PREMIERĂ în cea mai tare perioadă de reduceri a anului
În 2020, românii au marcat o premieră în perioada anului cu cele mai tari reduceri. Plățile cu CARDUL au depășit plata cash! eMAG anunța că 54,58% dintre comenzi au fost plătite online, cu cardul.
Electrocasnicele și produsele IT rămân preferate, dar o tendință observată de sursa citată- eMAG- este aceea că tot mai mulți români au început să cumpere de pe Internet și produse de uz zilnic.
InfoCons sfătuiește consumatorii care doresc să achiziționeze produse în perioada Black Friday să:
- monitorizeze timp de 30 de zile prețurile produsului pe care doresc să îl achiziționeze, pentru că reducerea să fie una reală;
- verifice la momentul achiziției dacă produsul se află pe stoc;
- verifice dacă prețul afișat este integral (conține sau nu TVA);
- fie atenți dacă prețul include și costurile de livrare ale produsului;
- verifice, înainte de a trimite comandă, dacă prețul fiecărui produs din coșul de cumpărături este același cu prețul redus indicat atunci când a fost ales produsul.
Comerciantul este obligat să informeze corect și complet consumatorii.
Pe website-ul acestuia trebuie publicate o serie de informații:
Datele de identificare (denumirea, adresa poștală și electronică, numărul de telefon, numărul de înregistrare în registrul societăților comerciale și cel de înregistrare fiscală etc); Caracteristicile esențiale ale produsului;Prețul cu toate taxele incluse; Cheltuielile de livrare, dacă este cazul; Modalitățile de plata și de livrare; Perioada de valabilitate a ofertei sau a prețului; Durata minimă a contractului, în cazul contractelor care prevăd furnizarea curentă sau periodică a unui produs;Existența și modul de exercitare a dreptului de denunțare unilaterală a contractului.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News