BLACK FRIDAY 2016. eMag, cel mai mare retailer online de pe plan local, a înregistrat într-o singură zi vânzări în valoare totală de 301,3 milioane de lei, peste ţinta propusă, cele mai multe produse vândute fiind din categoria produselor pentru casă şi îngrijire a casei, electrocasnice mici, componente PC şi periferice, jucării şi cărţi.
BLACK FRIDAY 2016. În total pe emag.ro s-au vândut peste 1,1 milioane de produse, din care 700.000 în primele opt ore de la începerea campaniei de Black Friday, desfăşurată pe 18 noiembrie.
„După 8 ore de la startul Black Friday am depăşit rezultatele de anul trecut. Clienţii au comandat peste 700.000 de produse din toate categoriile în valoare de 207 milioane lei. Având în vedere interesul mare, am suplimentat oferta cu 200.000 de produse", a declarat Tudor Manea, directorul general al eMAG România.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- De ce militarii și oamenii cu handicap nu au primit „pensia” înainte de Paște 2024. Unde s-a produs confuzia
- "Femeile din România și cele din Italia sunt foarte diferite”. Designerul Giulia Rossignoli dă cărțile pe față: E total invers
- Motivul pentru care o tânără a refuzat să mai plătească la casele self-pay din supermarket / video
- BANCUL ZILEI: Rețeta ciorbei de burtă
- Adio, mașini în București? Ce spune Nicușor Dan
- BANCUL ZILEI: Secretul ascuns al limbii române
- Ieșirea din scenă a lui Klaus Iohannis: pas cu pas, spre scenariul lansat în DCNews în decembrie 2023
- Medicul Alin Popescu, despre un aliment de pe masa de Paște: Preparat așa... e nenorocire completă / Asta e o regulă pe care mulţi nu o respectă, din păcate
- Friptură de miel, ideală de Paște 2024. Rețeta secretă a pilotului Osiceanu. Invitații tăi vor fi încântați
- Riscurile la care ne expunem când facem cumpărături de pe Shein și Temu