Black Friday 2013: FAN Courier a investit 3 milioane de euro în dotarea parcului auto
Data publicării:
Autor: Crişan Andreescu, crisan_andreescu
WhatsApp
fan curier
fan curier

FAN Courier, liderul de piaţă în domeniul serviciilor de curierat din România, este pregătit să preia și să distribuie volumul de marfă generat de Black Friday, ziua celor mai mari și mai multe reduceri din an. 

Pentru Black Friday 2013, FAN Courier a investit trei milioane de euro în dotarea parcului auto cu peste 90 de autovehicule noi pentru livrări curierat local și transport național (camionete, camioane, remorci, cap tractor (TIR) și semiremorci). Liderul serviciilor de curierat a angajat pentru Black Friday peste 160 de persoane – șoferi, curieri, manipulanți, și a mărit capacitatea actualului HUB din București cu un nou spațiu de depozitare de 2.000 metri pătraţi, suprafața totală a depozitului din Ștefănești devenind astfel de 8.000 metri pătrați.

 ”Avem deja experiența unui an în care am oferit servicii speciale de Black Friday, motiv pentru care ne-am pregătit investind în dezvoltarea parcului de mașini, în creșterea numărului de angajați și în dezvoltarea unui depozit nou . Vrem să oferim clienților aceleași servicii premium cu care i-am obișnuit inclusiv într-o zi cu un flux foarte mare de cereri venite într-un interval foarte scurt, așa cum este acestă zi specială – Black Friday”, a declarat Adrian Mihai, Business Development Manager FAN Courier.

 FAN Courier este lider pe piaţă în domeniul serviciilor de curierat din România. Compania a fost înfiinţată în anul 1998 și are capital 100% românesc. FAN Courier expediază cu cele 1.650 de maşini pe care le deţine, plicuri şi colete în toată ţara, în condiţii de maximă siguranţă, discreţie şi profesionalism, asigurând în acelaşi timp şi servicii de curierat internaţional prin parteneriate cu firme de renume.

 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel