BBC Worldwide a lansat, marţi, noul său post de televiziune BBC Earth în România, fiind accesibil publicului român prin intermediul platformelor RCS/RDS DIGI, Telekom şi Digital Cable Systems (DCS), potrivit descoperă.ro.
Ambiţiosul plan de lansare al brandurilor globale BBC Worldwide vine ca urmare a recentului debut BBC Earth şi al brandului de divertisment factual BBC Brit în Polonia - care va transmite, de asemenea, şi în ţările nordice - şi BBC First, un program de televiziune tip dramă lansat în Australia în luna august a anului trecut.
BBC Earth difuzează conţinut premium non-fiction, de la serialele uimitoare de istorie a naturii pentru care reţeaua BBC este recunoscută la nivel mondial până la documentare explozive, pline de adrenalină, care oferă perspective noi şi surprinzătoare asupra planetei. Titlurile de lansare includ "Life Below Zero", "Life Story", "Human Universe" şi "Operation Wild".
"Ştim că telespectatorii din Europa Centrală şi de Est iubesc programele noastre de divertisment factual premium. Odată cu lansarea BBC Earth suntem deosebit de încântaţi că putem aduce peisaje, poveşti şi personaje uimitoare din lumea naturii direct pe ecranele publicului din România", a declarat Paul Dempsey, preşedinte Pieţe Globale, BBC Worldwide.
Începând cu luna aprilie, BBC Knowledge devine BBC Earth, beneficiind de o investiţie sporită în conţinut nou şi difuzat în premieră. Lansările viitoare ale noului brand global vor fi comunicate la momentul potrivit.
BBC Earth este un brand factual global care îşi propune să inspire publicul din Marea Britanie şi din întreaga lume cu peisaje, poveşti şi personaje incredibile din lumea naturii. Din punct de vedere comercial şi internaţional, brandul este gestionat de BBC Worldwide, divizia comercială a BBC.
Încă de la lansare, brandul s-a dezvoltat prin mai multe platforme de televiziune, evenimente live, social media, atracţii turistice, lansări şi proiecţii în cinematografe şi online pe BBC.com. Din 2015, brandul BBC Earth va lansa la nivel internaţional o serie de programe noi, menite să-i ofere publicului conţinut factual premium.
BBC Worldwide este principala divizie comercială a British Broadcasting Corporation (BBC). Viziunea sa este de a creşte brandurile, publicurile, încasările şi reputaţia BBC în lume. Acest lucru este atins prin investiţiile în continut şi prin comercializarea şi difuzarea acestuia de către BBC la nivel global, în acord cu standardele şi valorile BBC. De asemenea, business-ul promovează la nivel global creativitatea britanică.
Între 2013-2014, BBC Worldwide a generat profituri de 157,4 milioane de lire sterline, vânzări de 1.042,3 milioane şi a returnat 173,8 milioane de lire sterline către BBC.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- A murit Naomy, cea mai controversată vedetă a anilor 2000
- Când începe explorarea Cartofului de Aur, cel mai "scump" asteroid din spațiu, estimat la 10.000 de cvadrilioane de dolari. NASA a făcut anunțul
- Semafoarele care educă șoferii. Titi Aur: Spania are de foarte mult timp introdus acest sistem. E demonstrat 100% că sunt utile / video
- Adrian Negrescu: Va fi primul Paște fără miel pentru majoritatea românilor, în condițiile în care prețul cărnii a atins un nivel fără precedent în ultimii 30 de ani
- Weekendul 19-21 aprilie, marcat de un eveniment nemaiîntâlnit din 1941 încoace. Daniela Simulescu: Nu ne plictisim deloc zilele ce urmează!
- Prima luptă între un pilot uman și un avion controlat de inteligența artificială: Un "moment de transformare în istoria aerospațială"
- Chirieac, după riposta Israelului asupra Iranului: S-ar putea să încheiem această pagină neagră din istoria Orientului Mijlociu
- Paradox cu judecătoarea care nu știa că Sebi a murit. Motivul pentru care a făcut „gogonate“ în sala de judecată / video
- Klaus Iohannis, în Republica Coreea. E prima țară din regiunea Asia-Pacific cu care România a ridicat relațiile la nivel de Parteneriat Strategic, semnat în 2008
- Au început să apară supermarketuri low-cost. Locuitorii se declară încântați de prețurile mult mai mici ale produselor