Data publicării:
BĂTAIE DE JOC la Poșta Română! Cum ești MINȚIT în timp ce angajatele fac ”shopping”: ”Ce ne face asta nouă!”
Angajatele de la Poșta Română care nu-și fac treaba și tratează cetățenii cu lipsă de bun simț nu sunt un mit. Cu toții o știm.
Mai jos o să vă prezint experiența mea cu Poșta Română. Nu atât cu serviciile, despre care știam că sunt încetinite, cât cu angjații, care se comportă condamnabil cu oamenii care intră în Oficiul Poștal.
Singapore-România, 4 zile
În 19 septembrie, un colet cu destinația România a plecat din Singapore. Patru zile mai târziu, în 23 septembrie a fost predat Poștei Române. Din momentul în care coletul ajunge pe teritoriul românesc, nu mai poate fi monitorizat online.
România-România, 18 zile
Prin urmare, am așteptat.
În 9 octombrie, m-am prezentat la Oficiul Poștal 51, acolo unde trebuia să-mi ajungă coletul și de unde trebuia să primesc acasă o fițuică cu un număr de înregistrare.
Angajatele Poștei Române, activități de shopping
Intru în Oficiul Poștal și răsuflu ușurată că nu era coadă. Aștept. Stau. Mă uit, aștept.
Bătaie pe inele la 25 de lei
Trei angajate ale poștei, care trebuiau să fie la ghișeu, se îngrămădeau într-un singur loc, în fața unei doamne. Nu ca să-i rezolve vreo problemă, poate doar una financiară. Pe dulapul din fața lor, erau așezate multe inele groase.
”Hai, 25 de lei” spune vânzătoarea ambulantă. ”Ce ne face asta nouă!” exclamă una dintre angajate. Eu stau și mă uit de aproximtiv 5 minute. Nu spun nimic, când aud: ”Ia vezi la ghișeu că se uită doamna urât la tine”.
[citeste si]
Vine la ghișeu, unde-i explic că trebuia să-mi ajungă un colet din Singapore, dar nu am primit acasă nicio hârtie cu număr de înregistrare și o rog dacă poate să verifice după nume și adresă dacă am coletul la oficiu și s-a pierdut pe drum înștiințarea.
”Numărul de înregistrare?” mi se răspunde. Am impresia că poate nu am explicat bine, poate am greșit în exprimare. Când încerc să explic, din nou, că fix aceasta este problema, o aud pe doamna din fața mea țipând și spunându-mi că mă sună când primește coletul, nu m-a sunat, ”la revedere”.
Cum ești mințit la Poșta Română
În 10 octombrie, primesc un telefon: ”Aveți un colet la Oficiul Poștal 51 din Singapore, trebuie să veniți să-l ridicați sau măcar cineva din familie.” Îi explic că am venit în urmă cu o zi și am fost trimisă acasă, refuzând măcar să verifice, mai ales că nimeni nu era în Oficiul Poștal. ”Păi azi a venit” mi se răspunde.
Mă prezint în 11 octombrie la același Oficiu Poștal, o singură persoană stă în fața mea. Ni se transmite mie și celorlalte două persoane din spatele meu: ”După domnul fac cursa!”. Adică să plecăm la alt ghișeu.
Plec la alt ghișeu unde mi se spune că am coletul în acel oficiu din 5 octombrie! În urmă cu două zile, fusesem trimisă acasă pentru că am deranjat-o pe doamna de la ghișeu când își cumpăra inele. În urmă cu o zi mi se spusese că ”azi a venit”.
Doamna care a refuzat să verifice dacă am coletul în ghișeu nu poartă ecuson, îi transmit că am nevoie să-mi spună numele pentru a sesiza situația. ”Nu vreau” mi se răspunde și se întoarce cu spatele.
De ce am ales să scriu despre această situație?
În numele tuturor oamenilor care sunt bătaia de joc a celor de la Poșta Română. Astăzi, în timp ce așteptam, un bătrân a fost plimbat pe la trei cozi. După 30 de minute, când am plecat eu, a fost trimis înapoi la coada de unde fusese gonit inițial. Unui alt bătrân, căruia îi fuseseră trimise trei colete, i-au mai găsit doar două. Pentru că-n fiecare zi oamenii sunt luați în bătaie de joc de către cei de la stat. Pentru că sunt oameni care de-o viață întreagă trec prin aceeași nepăsare și bătaie de joc a angajatelor de la Poșta Română. Și pentru că nimic nu se schimbă!
Dacă ați trecut prin situații neplăcute la Poșta Română, scrieți experiența voastră în comentarii sau pe adresa de e-mail [email protected].
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News