BĂTAIE DE JOC la Poșta Română. Cititorii DCNews, mesaje de REVOLTĂ. Situații incredibile
DCNews a publicat, în urmă cu o săptămână, un articol despre cum este tratat cetățeanul român într-un oficiu poștal din București.
VEZI AICI ARTICOLUL: BĂTAIE DE JOC la Poșta Română! Cum ești MINȚIT în timp ce angajatele fac "shopping": "Ce ne face asta nouă!"
Iată ce mesaje am primit de la cititorii DCNews, după publicarea articolului:
”Buna ziua,
Ma numesc MANCIU CRISTINA RAMONA și sunt din Reșița, Caraș-Severin, și aș vrea sa va povestesc experienta mea (mai bine zis a sotului meu) cu Poșta Română...
Undeva prin luna iulie, sotul meu a facut o comanda online pe site-ul Alliexpress (doua geci), platind cu cardul. Livrarea se facea prin intermediul Postei Romane. In luna august, in 11 august, mai exact, am primit in posta acel biletel cu data si intervalul orar in care sa ma duc sa ridic coletul venit de la Alliexpress. In aceeasi zi m-am prezentat eu la Posta si cu buletinul meu am ridicat doar o parte (o geaca) din comanda. Am intrebat-o pe doamna de la ghiseu daca doar atat a venit pe numele sotului că din comanda fac parte 2 geci si coletul ar fi trebuit sa fie mai voluminos . A zis sec ca doar atat are pe numele lui si ca probabil va veni ulterior si restul comenzii... Am plecat multumind dupa ce am stat la coada cam o ora ca doamna mai facea si alte lucruri in timp ce mai servea la ghiseu.
Dupa vreo 2 saptamani, vazand ca nu mai primesc niciun bilet de la Posta, la insistentele sotului, am fost iar la ghiseu sa intreb daca a venit ceva pe numele sotului, mentionand ca nu am primit niciun bilet dar ca eu consider ca a trecut cam mult timp de cand pe site-ul Alliexpress imi urmaresc comanda si imi arata ca comanda e intrata in tara dar nu stiu exact pe unde este (din momentul intrarii in tara, pe site nu mai arata unde anume se afla). Am stat iar vreo ora la coada pentru ca doamna era nervoasa ca ea are multe de facut si ca Posta Romana nu vrea sa angajeze si ca li s-a spus sa isi faca treaba indiferent daca sunt oameni la ghiseu, deci ... ea isi face treaba, nu sta degeaba .... Am ajus la rand dupa vreo ora si am intrebat iar daca a mai venit vreun colet pe numele sotului si a zis ca nu, aratandu-mi inspre cele doua colete pe care le avea pe o masa alaturata. A zis sa astept sa imi vina instiintarea acasa ... Am asteptat .... degeaba ...
Si fiindca traim in Romania, si fiindca nu am mai primit niciun bilet de instiintare acasa, am apelat la o cunostiinta care lucreaza la Posta, in alta parte, sa afle daca a venit vreun colet pe numele sotului. Astfel am aflat, in 5 minute, urmatoarele fapte: al doilea colet pe numele sotului a ajuns in Bucuresti in data de 10 august, in 14 august a ajuns la Timisoara si in 16 august a fost in Resita. Am mai aflat ca au facut coletului retur in data de 19 septembrie si in data de 22 septembrie a ajuns in Bucuresti cu mentiunea de a fi trimis inapoi expeditorului ca nu ridicat nimeni coletul. Mentionez ca nu am primit nicio instiintare pentru a ridica acest colet ca sigur m-as fi dus sa il ridic, tinand cont ca era platit in avans, nu era ramburs.
Mai pot sa va spun ca am facut o reclamatie on-line la Posta Romana in care le-am prezentat faptele, i-am intrebat cine imi aduce coletul inapoi, colet pentru care eu am platit inainte si pentru care nu sunt vinovata ca l-au trimis inapoi, tinand cont ca nu m-au instiintat de sosirea coletului. Daca eu nu as fi apelat la `cunostinte` nu as fi stiut nici acum faptele care vi le-am prezentat mai sus. Au spus ca fac cercetari si ma vor instiinta de rezultat .. nu am mai primit niciun raspuns ....
Multumesc si scuze pentru lungimea povestirii.”
[citeste si]
”Ma numesc Andrei, locuiesc in Bucuresti si citesc foarte frecvent site-ul si am vazut aceasta tema legata de asa zisa Posta Romana. Si eu sunt unul din clienti care am fost tratat cu badjocora si trimis de la un ghiseu la altul si spunandu mi sa vin maine si tot asa.
Totul a inceput cu o comanda ca tot omul pe Aliexpress .Comanda a derulat foarte repede avand in vedere ca a venit din Singapore si in Ro a ajuns in doar 9 zile,timp record dar de aproape o luna astept dupa posta sa mi livreze o amarata de chitanta in cutia postala pentru a ma duce sa ridic coletul.Am sunat la un punct vamal,la unirii sa mi verifice codul de produs tracking number pentru a afla si eu unde se afla o amarata de comanda.Doamna de la vama a fost amabila si mi-a spus ca se afla coletul la posta de cartier,deja in posta,asa ii arata in sistem.Merg la posta de cartier exact unde m-a trimis doamna de la Vama si incep neplacerile. Ma duc la ghiseul unde se ridica coletele,stau si acolo circa 15minute la coada,ii spun frumos si amiabil CA nu am primit nimic in casuta postala si produsul este de aproape o luna in posta si ma expedieaza ca imi trebuie chitanta ca nu poate sa ma verifice si ii arat in fata nr de comanda ,tracking number si ma trimite la alt ghiseu.Mai stau si acolo vreo 10 minute ,ma verifica intr un final si imi spune ca maine ajunge la ei. Vin urmatoarea zi,ma duc la ghiseul unde mi s-a spus ca ajunge urm zi si o doamna frustrata,plina de nervi,abia imi verifica codul si imi spune posta nu a validat coletul meu si ca nu mi poate elibera coletul ca nu sunt pe lista ceea de predare dar coletul inca este la ei de zile bune si imi vorbeste si pe ton ridicat ca trebuie maine sa primesc in cutia postala chitanta ca ele nu stau sa ma caute dupa tracking number,wtf. Astept o zi,nu primesc nimic in cutia postala pentru ca asa mi a zis ca maine primesc,ma duc iar la posta ,ii explic aceleasi doamne ca nu am primit nimic si stau la 5 minute de oficiu si imi spune ca trebuie sa astept si ca ii pare rau,dar coletul este la ei,m-a gasit in sistem dar pentru simplu fapt ca nu generez pe lista aceea,nu mi am primit coletul si in felul asta eu am contactat protectia consumatorului,a doua zi am mers din nou alaturi de dansii de la opc si in felul acesta,cu ei acolo mi-a eliberat coeltul fara sa mai stea pe ganduri,fara sa mai fiu pe lista plus o amenda care i v-a ustura la salarii din cauza ca multe din angajate sunt incompetente si nu stiu sa si trateze clientii cum trebuie si ele isi unfla gura cu mancare in vazul nostru pe sub tejghea.
Rusine posta romana, ma mira faptul ca nu intra odata in insolventa ca deja isi bat joc si se misca ca n epoca de piatra iar angajatele au buzunarele pline .
O seara buna.”
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News