Bacalaureat 2013: Cum a cerșit un elev nota 5 la proba de Limba Română
Elevii de clasa a XII-a au dovedit și anul acesta că, în loc să acorde mai mult timp pregătirii în vederea examenului de Bacalaureat, accesează mai mult site-urile de socializare, mărturie stând și corectitudinea formulării răspunsurilor. Dacă unii dintre candidații prezenți la prima probă scrisă a examenului de Bacalaureat 2013 au încercat să explice rolul ghilimelor în textul de examinat, susținând că sunt puse ca să "știi tu, ca cititor, că n-a zis asta autorul", un elev a decurs la o metodă mult mai facilă pentru a obține o notă de trecere: mila corectorului.
Iată cum a îndrăznit un elev de clasa a XII-a să obțină o notă de trecere la proba scrisă de Limba și Literatura Română, sfidând orice regulă a gramaticii: "Vă rog eu să-mi DATZI cinci, am probleme acasă nici nu VRETZI să SHTITZI. FACETZIMI un bine sînt amărât", potrivit stirileprotv.ro.
Din păcate, și alți elevi au dovedit că nu au reușit să fructifice cunoștințele predate de profesorii lor în cei patru ani de liceu.
Dacă unul dintre candidații prezenți la proba de Limba Română a scris că "nu putem avea imagini poetice, pentru că textul nu e cu fotografii", alții au explicat că "rolul cratimei este de a ajuta, a ușura deplasarea, mersul pe jos...", în timp ce un altul l-a uimit pe profesorul corector cu răspunsul oferit la cerința "Prezintă rolul verbelor la timpul imperfect din textul dat ...": "Rolul verbelor la imperfect e să ne arate că lumea asta chiar e imperfectă, poți să faci tu bine cât poți, să te duci la biserică, să-ți faci temele, să nu minți și tot te calcă mașina sau faci cancer".
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News