Audiențe: Vocea României, sub Plasa de Stele
Dacă pentru X Factor, Pro TV a folosit cu succes rețeta Jackie Chan - Pirații din Caraibe, “antidotul” Antenei 1 pentru Vocea României este Plasa de stele.
Pe intervalul pe care s-a intersectat cu Vocea României, Plasa de stele a depășit talent-show-ul la audiența, ca și săptămâna trecută, scrie Pagina de Media.
La fel ca și săptămâna trecută, Antena 1 a fost peste Pro TV pe publicul urban, dar nu s-a impus și pe segmentul comercial.
Tot ca săptămâna trecută, Pro a fost pe locul doi pe intersecția cu Plasa de stele, dar pe toată durata emisiunii Vocea României a fost pe prima poziție.
Datele, în continuare:
Audiența medie pe minut a Plasei de stele pe intersecția cu Vocea României a fost de 746.000 de telespectatori în mediul urban. Vocea României avea pe interval 674.000 de telespectatori.
Segmentul comercial: Pe intersecția emisiunilor, Pro TV a avut 305.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani (5,9 rating), iar Antena 1 a atras 268.000 (5,2 rating).
Audiența posturilor TV pe intersecția Vocea României – Plasa de stele (20.16-21.59), în mediul urban marți, 13 decembrie:
1. Antena 1: 746.000 de telespectatori (6,4 rating)
2. Pro TV: 674.000 (5,8)
3. Kanal D: 506.000 (4,4)
4. Acasă TV: 483.000 (4,2)
5. TVR 1: 283.000 (2,4)
Ediția Vocea României de marți, 13 decembrie, a avut o audiență medie de 722.000 de telespectatori pe minut în prima parte și de 506.000 de telespectari în cea de-a doua.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News