Audiențele posturilor TV, în picaj. Un singur post, ascensiune surpriză
Este vară și se simte în audiențele posturilor de televiziune.
Dacă Acasă TV a crescut ușor în prime-time, PRO TV a scăzut semnificativ. La orașe, PRO TV a avut o scădere de 150.000 de telespectatori în iulie față de iunie. Digi Sport, în schimb, a urcat 12 locuri în audiențe, odată cu startul Ligii I.
Potrivit Paginademedia.ro, în prime-time- 19.00 - 23.00- la nivel urban, PRO TV a pierdut în iulie 150.000 de telespectatori de la orașe față de iunie. Postul a avut, în prime-time o medie de 658.000 de persoane. Trebuie ținut cont că în iunie s-a desfășurat EURO 2016.
Kanal D își păstrează poziția a doua în prime-time, cu o medie de 467.000 de telespectatori, în luna iulie, pe intervalul de mare audiență.
Antena 1, a treia televiziune, la orașe. Postul a avut o medie de 376.000 de privitori, cu o ușoară scădere față de iunie, când postul a fost urmărit de 392.000 de persoane.
Acasă TV a avut o creștere ușoară a audiențelor, care a poziționat postul pe locul opt, după ce în iunie a fost pe poziția a zecea.
Digi Sport a urcat 12 locuri, până pe poziția a zecea și a ajuns la o medie de 76.000 de telespectatori, în prime-time. Creșterea a venit pe fondul meciurilor de fotbal, precum Supercupa României, Cupa Ligii, dar și debutul, pe 20 iunie, a noului sezon al Ligii I.
În schimb, Dolce Sport a căzut 11 locuri în iunie față de iulie, după încheierea Euro 2016, care a fost integral la postul grupului Telekom.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News