AUDIENȚE ”iUmor”. Antena 1 a dat lovitura
A patra ediție a noului sezon ”iUmor” a fost lider de audiență pentru a treia săptămână consecutiv.
Duminică seară, între orele 20:56 și 23:08, Antena 1 a fost lider de audiență atât pe publicul comercial din mediul urban, cât și la nivelul întregului public din mediul urban şi la nivel național. Emisiunea a înregistrat cele mai bune cifre de audiență din acest sezon.
Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 11 puncte de rating și 25,8% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat Pro TV cu o medie de 8,1 puncte de rating şi 18,9% cotă de piaţă.
iUmor a fost lider și la nivelul întregului public din mediul urban cu o audiență medie de 8,6 puncte de rating și 18,1% cotă de piață, în timp ce poziţia secundă a fost ocupată de Pro TV cu 7,2 puncte de rating și 15,1% cotă de piață.
[citeste si]
Şi la nivel național, Antena 1 a condus clasamentul audienţelor, cu 8,1 puncte de rating şi 17,3% cotă de piaţă, în timp ce poziţia secundă era ocupată de Pro Tv cu 6,8 puncte de rating şi 14,6% cotă de piaţă.
În minutul de aur, 21:45, aproape două milioane de telespectatori la nivel național urmăreau producția Antena 1, dublu față de cei care urmăreau atunci Pro TV.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News