Urmărește emisiunea live
ANM anunță temperaturi minime de până la -20 de grade. Ce să mănânci ca să nu-ți fie frig
Data publicării:
Autor: Doinița Manic
WhatsApp
ANM anunță temperaturi minime de până la -20 de grade. Ce să mănânci ca să nu-ți fie frig / Foto: Pixabay, de PDPhotos
ANM anunță temperaturi minime de până la -20 de grade. Ce să mănânci ca să nu-ți fie frig / Foto: Pixabay, de PDPhotos
Află în articol ce alimente trebuie să mănânci ca să nu-ți fie frig.

Vine gerul în România, iar meteorologii ANM au anunțat temperaturi minime de până la -20 de grade în zonele depresionare din estul Transilvaniei, iar în regiunile intracarpatice, chiar și în zonele mai joase, sub -10 grade. În plus, se pare că temperaturile minime se vor resimți ca fiind și mai coborâte din cauza intensificărilor de vânt.

VEZI ȘI: Alerte meteo în rafală. Ger și viscol în aproape toată țara. Gabriela Băncilă, ANM: Din cauza intensificărilor de vânt vom resimți valori cu mult mai coborâte

Pe lângă faptul că trebuie să ne îmbrăcăm bine în această perioadă și să bem băuturi calde pentru a ne încălzi, putem consuma și anumite alimente care ne vor ajuta să ne încălzim. Ciocolata neagră, usturoiul sau ghimbirul se numără printre alimentele care țin de frig, scrie Realitatea.net, citând dietetik.ro, care a făcut o listă cu alimentele care te ajută în sezonul rece.

Lista alimentelor pe care să le consumi ca să nu-ți fie frig

1. Ardei iute. Simți că-ți iau foc și urechile când mănânci ardei iute, nu? Asta pentru că îți pune sângele în mișcare și crește temperatura corporală grație capsaicinei, substanță care îl face să fie iute.

2. Ciocolată neagră. Ciocolată bogată în cacao, adică cea amăruie, are un efect puternic de îmbunătățire a circulației datorită flavonoizilor.

3. Ghimbir. Ceaiul de ghimbir este recomandat pentru tratarea răcelilor, dar este la fel de eficient și în prevenirea acestora. Substanțele conținute de ghimbir transformă mâncarea în căldură prin procesul de ardere a grăsimilor.

4. Piper negru. Acest condiment stimulează puternic sistemul nervos și intensifica senzația de căldură resimțită de corp.

5. Alimente bogate în proteine. Carnea este bogată în proteine care ajută organismul să-și regleze temperatura internă optimă.

6. Grăsimi sănătoase. Poți consuma ulei de cocoș, somon, avocado și nuci pentru că acestea au un conținut mare de grăsimi sănătoase care sunt extrem de utile în procesul termogenezei.

7. Usturoi. Acesta are un efect excelent asupra circulației, în special cea din zona extremităților.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel