Data actualizării:
Data publicării:

După ce au blocat nordul Capitalei, cu lucrările la podul Băneasa, acum au vopsit mașinile de sub pod în roșu, nu s-au limitat doar la parapet

Autor: Andreea Ditcov | Categorie: Stiri
WhatsApp

Muncitori subcontractați de CNAIR au vopsit mașinile aflate sub podul Otopeni în roșu, după o lucrare de mântuială. 

Direcția Regională de Drumuri și Poduri angajează Dorei! Mai mulți angajați care aveau ca sarcină reabilitarea podului de la Băneasa au vopsit și mașinile aflate în apropierea punctului lor de lucru. Astfel, câteva zeci de mașini din Capitală au acum o nouă culoare: roșie!

Lucrarea presupunea simpla vopsire a unor parapeți de pe podul Băneasa. Din păcate, lucrarea s-a transformat într-un coșmar pentru șoferii ale căror mașini erau parcate în apropiere. Pe întreaga caroserie a mașinilor poate fi observată vopsea roșie, care, după demonstrația reporterului Antena 3, nu se ia. Șoferii păgubiți vor fi nevoiți cel mai probabil să acționeze compania în instanță. 

Compania care a păgubit șoferii a avut în 2020 un profit de 5 milioane de lei

Compania de la care proveneau muncitorii a fost angajată de o direcție din subordinea CNAIR, firma numindu-se ”Construcții Generale Oltenia”, o societate înființată în 2016. Această firmă a înregistrat în 2020 un profit de 5 milioane de lei. 

Unul dintre șoferii ale căror mașini au fost pătate de vopsea a afirmat că situația poate fi dificilă din punct de vedere juridic, deoarece locul de sub pod unde se aflau autoturismele nu este o parcare în sine. Instanța ar putea să nu le dea dreptate șoferilor, întrucât nu ar fi trebuit să parcheze acolo. 

CNAIR ar fi luat o decizie abuzivă pentru a masca o serie de erori

Problemele din CNAIR nu se opresc la mașinile vopsite de subcontractanții lor. Trameco, parte a grupului Selina, a finalizat fără probleme construcția secțiunii 3C3 a autostrăzii și a câștigat licitația pentru secțiunea Biharia-Chiribiș, în 2017. Lucrările ar fi fost finalizate în acest an dacă beneficiarul, CNAIR, ar fi respectat contractul și recomandările ANAP. 

După o tergiversare de peste doi ani a Unității de Implementare a CNAIR, directorul companiei a decis să rezilieze contractul, lucru cu care s-a și lăudat săptămâna trecută. Antreprenorul se va adresa Justiției, dar este foarte greu, dacă nu imposibil pentru o firmă românească să supraviețuiască după un astfel de blocaj, la care se adaugă anii de judecată. Citește punctul de vedere al Antreprenorului AICI

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel