ANA Pan-ul lui Copos, strategie de dezvoltare pentru 2018
Lanţul de cofetării ANA Pan, dezvoltat de familia Copos la începutul anilor ’90, a încheiat anul trecut cu afaceri de 25,5 milioane de lei, în creştere cu 16% faţă de anul anterior, şi estimează pentru anul viitor un avans similar, potrivit oficialilor companiei.
„Am continuat şirul deschiderilor magazinelor ANA Pan cu un shop (magazin-n.red.) pe Splaiul Independenţei şi un altul în Militari Shopping (o investiţie de 100.000 de euro-n.red.), două zone în care nu eram prezenţi. În acelaşi timp am renovat înainte de Crăciun shop-ul nostru flagship din Radu Beller (...). Odată cu renovarea magazinului din Beller am înregistrat creşteri în vânzări de 30%", a declarat Cătălin Metehău, directorul general al companiei, pentru Ziarul Financiar.
Planuri de dezvoltare
Lanţul de coferării ANA Pan a ajuns la 20 de magazine cu unitatea din Militari Shopping Center, dintre care cinci sunt în supermarketurile Mega Image din Capitală.
Pe lângă grupul de cofetării ANA Pan, George Copos are și ANA Hotels, care cuprinde în portofoliu Athenee Palace Hilton București, Crowne Plaza Hotel București, Ana Hotels Sport, Ana Hotels Poiana și Ana Hotels Bradul din Poiana Brașov și Ana Hotels Europa, din Eforie Nord. În 2016, ANA Hotels a încheiat cu o cifră de afaceri de 31,5 milioane de euro, fiind cea mai mare companie din domeniul hotelier din România după cifra de afaceri. Copos are în vedere pentru următorii ani mai multe proiecte de modernizare pentru hotelurile din capitală, dar și pentru unitățile de la munte și mare.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News