ALEGERI PREZIDENȚIALE 2014. Analiză. Klaus Iohannis versus Victor Ponta, în mass-media
Data actualizării:
Data publicării:
Autor: Roxana Neagu
WhatsApp
Săptămâna care a urmat primului tur al alegerilor prezidențiale 2014 a marcat o diferență considerabilă între Klaus Iohannis și Victor Ponta, candidați pentru Palatul Cotroceni. 

ALEGERI PREZIDENȚIALE 2014. O analiză a aparițiilor în mass-media, realizată de Mediafax, a arătat că după primul tur de alegeri prezidențiale 2014, diferența dintre Klaus Iohannis și Victor Ponta a ajuns la 9.000 de apariții. Avantajul lui Victor Ponta vine în condițiile în care ocupă și funcția de premier. 

ALEGERI PREZIDENȚIALE 2014.  Analiza a fost realizată din 3 până în 9 noiembrie. 

ALEGERI PREZIDENȚIALE 2014.  Victor Ponta a avut un total de 29.052 de menţiuni - 419 în titluri din presa centrală, 466 la radio, 1.370 la TV şi 26.797 pe site-uri.

TVR se pregătește de alegeri. Ce a cumpărat pentru turul doi

ALEGERI PREZIDENȚIALE 2014.  Contracandidatul său, Klaus Iohannis, a avut 20.821 de apariţii în media - 234 în titluri din presa centrală, 407 la radio, 1.159 la TV şi 19.021 pe site-uri.

ALEGERI PREZIDENȚIALE 2014.  Analiza a vizat 149 de titluri din presa centrală, jurnalele de ştiri a 13 posturi TV şi a 8 posturi de radio şi 1.303 site-uri.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel