De asemenea, trafic intens este şi pe sensul de intrare în Bucureşti al autostrăzii A2 Bucureşti - Constanţa, formându-se coloană în mişcare de aproximativ 500 de metri în zona lucrărilor de reabilitare de la kilometrul 14, localitatea Cernica, judeţul Ilfov.
Din cauza lucrărilor ce se efectuează la partea carosabilă şi a valorilor de trafic ridicate, se circulă în condiţii de aglomeraţie pe sensul de intrare în Capitală al DN 1A, în zona localităţii Mogoşoaia, DN 7 (intersecţie cu DNCB), în apropierea localităţii Chitila, dar şi pe DN4, în zona oraşului Popeşti-Leordeni.
Conducătorii auto sunt sfătuiţi să respecte indicaţiile poliţiştilor prezenţi pe traseu pentru fluidizarea circulaţiei, să adapteze viteza la condiţiile de trafic şi să evite să se angajeze în efectuarea unor manevre riscante, cum sunt depăşirile coloanelor de autovehicule sau întoarcerile pe segmente de drum unde această manevră este interzisă, precizează sursa citată.
Amintim faptul că CNAIR a semnat miercuri contractul pentru Proiectarea şi Execuţia Lotului 2, km 20+000-km 39+000, din Centura Nord a Bucureştiului.
Miercuri, 12.05.2021, C.N.A.I.R. S.A. a semnat contractul "Proiectare si Execuţie Autostrada de Centura Bucureşti km 0+000-km 100+900, Sector Centura Nord km 0+000-km 52+770, Lot 2 km 20+000 - km 39+000", cu ofertantul declarat câştigător, ASOCIEREA SC SA & PE CONSTRUCT SRL (lider de asociere) - SPEDITION UMB - TEHNOSTRADE S.R.L.
Valoarea contractului: 831.920.653,34 lei fara TVA.
Lungime: 19 km.
Sursa de finanţare: Fonduri Europene Nerambursabile.
Durata contractului este de 154 luni, din care:
- 12 luni perioada de proiectare,
- 22 luni perioada de execuţie a lucrărilor
- 120 luni perioada de garanţie a lucrărilor Investiţia este necesară pentru a se realiza accesibilitatea la reţeaua TEN-T
Investiţia este necesară pentru a se realiza accesibilitatea la reţeaua TEN- T, dar şi pentru a scoate pe cât posibil traficul de tranzit aferent Coridoarelor IV şi IX Pan European din zona urbană pe care în situaţia existentă o traversează şi o perturbă. În momentul de faţă, drumul existent - Centura Municipiului Bucureşti - nu mai face faţă acestor volume de trafic, iar aducerea la parametrii tehnici corespunzători ai unui drum, parte dintr-un Coridor European, s-ar traduce prin costuri mari şi nerentabile.
Importanţa acestui proiect rezultă din necesitatea realizării unei continuităţi între Autostrada A1 Bucureşti - Piteşti şi Autostrada A2 Bucureşti - Constanţa, dar şi în lungul coridorului IX Pan European şi realizarea unei conexiuni între Coridorul IV Pan European şi Coridorul IX Pan European.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Horoscop 25 aprilie: Balanță, Scorpion, Săgetător, Capricorn, Vărsător, Pești. Zodia care nu trebuie să mai amâne o discuție delicată! Nu vei scăpa
- O nouă escrocherie face ravagii în Franța. Ce este metoda "cetățeanul român"
- Satul în care vin turiști din Austria, Germania, Belgia și de peste Ocean. Tanti Emilia dezvăluie secretele ciorbei de miel: ”Este regele ciorbei”
- Mircea Badea, propunere tare pentru șoferii de mașini electrice: Ori protejezi natura, ori ce faci?!
- Salariu minim mai mare decât cel minim pe economie și șase salarii compensatorii pentru toți angajații din bănci. Acordul parafat miercuri cu sindicatele
- Acoperiș pe toate blocurile. Sociologul Bulai vine cu o idee inedită, ca la țară, dar cu ”super rentabilitate”: Micul Paris pe bune!
- Ucraina a refuzat ca o stradă din Odesa să se numească Mihai Eminescu. Ce variante au fost acceptate
- Mugur Ciuvică a spus cine ar fi cel mai bun președinte pentru România: E la ani lumină față de orice contracandidat / video
- Loto 6/49. Rezultatele tragerilor de joi, 25 aprilie, 2024. Report cumulat la Noroc de peste 1,85 milioane de euro
- Iohannis zice că "economia României nu șchioapătă". Coșea: Bineînțeles că nu, pentru că se târâie ca un melc. Ce îi trebuie pentru a deveni "tigru"