Data publicării:
Afirmația care a scos din minți un curier din București. Ce-a urmat întrece orice imaginație! ORICINE o poate păți
Există unii curieri care se cred Dumnezei pe pământ. Ei sunt șefii, iar oamenii care fac comenzi și plătesc colete, desigur, niște sclavi.
În rândurile de mai jos vă vom relata un caz petrecut în București cu un curier de la o companie privată de livrare. Pe 30 septembrie 2019, un colet plătit din Cluj-Napoca pornea spre București. Pe 1 octombrie, la ora 19:07, am fost avizată, prin SMS, că voi primi coletul marți sau miercuri, fără a se specifica vreo oră. Pe 2 octombrie, undeva la ora 11:00, mă sună cu o voce sictirită:
”Bună ziua. Sunteți acasă?”.
”Nu, dar de la ora 13.00 sunt oricând”.
”Haideți, doamnă... că eu mai am și alte trasee azi...”
”Da, dar ca să vă plătesc coletele trebuie să mai și muncesc, nu pot sta toată ziua acasă”. Asta a fost afirmația care l-a scos din minți. Dovada? În rândurile care urmează:
foarte sictirit: ”Da... vă sun mâine. La revedere, azi nu mai trec”.
Spre seară, primesc sms: ”Pentru colet trebuie să veniți la sediul nostru (n.r. - care se află în afara Bucureștiului, deci transportul dus-întors ar veni vreo 100 lei la taxi). Coletul va fi păstrat cinci zile”.
Am sunat la firma de curierat care mi-a zis că a doua zi vine curierul. Evident că nu s-a întâmplat acest lucru, iar spre seară primesc următorul sms: ”Pentru că ați REFUZAT comanda, pachetul va fi returnat la Cluj-Napoca”.
Inițial am crezut că este o greșeală, apoi am sunat la firma de curierat pentru a vedea ce s-a întâmplat. Mi-a răspuns o fată de la call center care mi-a zis: ”Curierul ne-a spus că ați refuzat plata coletului și de aceea pachetul tocmai va pleca spre Cluj-Napoca”.
I-am zis: ”În primul rând, am vorbit o singură dată la telefon, i-am zis că nu sunt acasă și a rămas că revine a doua zi. În al doilea rând, nu aveam cum să plătesc coletul din moment ce... plata a fost făcută DEJA la Cluj-Napoca. Aveam doar de luat pachetul și nimic mai mult... și de lăsat bacșiș eventual. Dar cred că am o explicație pentru comportamentul curierului. I-am zis că nu pot fi acasă, mai precis cu 5 minute să urce în bloc, din moment ce mai și muncesc și nu toți avem același program zilnic”.
”Aaaaa.... păi de-asta s-a comportat așa... Rezolvăm, sun în depozit și oprim returul către Cluj-Napoca. Mâine vine pachetul la dumneavoastră”, a zis vocea suavă de la call center.
Zis și făcut. Astăzi sună curierul:
”Bună ziua, sunteți acasă?”
”Nu, dar ajung în două minute, am luat copilul de la școală. Ne vedem în fața blocului”.
Evident că un copil la clasa zero nu poate alerga pe stradă, așa că nu am ajuns în două minute, ci în șapte. Îl sun pe curier:
”Să știți că sunt aici, la bloc, vă aștept”.
”Haideți doamnă... ați zis că veniți în două minute... v-am așteptat cinci și am plecat că eu am treabă. Mă întorc acum...”.
A venit, mi-a dat sictirit coletul și a plecat probabil supărat că fiind atât de drăguț cu clienții săi nu am lăsat și bacșiș.
Așa sunt unii curieri - mint, se uită urât dacă le dai puțin bacșiș (DE PARCĂ EȘTI OBLIGAT SĂ LE DAI CEVA), te tratează de parcă ai fi ultimul om, vor să fii acasă FIX când vor ei, nicio secundă în minus... Nu generalizăm... mai sunt și unii care se comportă exemplar.
Întrebarea este următoarea: de ce nu anunță când vin să livreze un colet cu mai mult de cinci minute înainte? De ce nu spun: ”Bună ziua, într-o oră vin la dumneavoastră. Sunteți acasă?”. Până la urmă, poți ajunge de oriunde ești într-o oră... dar în niciun caz în minutul și secunda dorită de Dumnezeii curierului românesc. Pe de altă parte, ar primi și bacșiș dacă ar știi să se comporte civilizat. Cât despre reclamații... românului îi este frică să le facă. De ce? Pentru că acești curierii, Dumnezeii pe pământ, îți știu adresa, numele, numărul de telefon și nu știi ce ți se poate întâmpla.
Este vorba despre URGENT CARGUS.
Dacă și dumneavoastră ați avut probleme cu firmele de curierat vă rugăm să ne lăsați un mesaj în comentarii sau pe adresa redacției.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News