„Adevărul de Seară“ devine, de joi, săptămânalul „ADS“
De joi, cotidianul gratuit Adevărul de Seară se transformă de mâine într-un săptămânal local plătit, numit „ADS“,care va apărea în fiecare joi într-un format de 24, respectiv 32 de pagini. Săptămânalul „ADS“ va apărea în 39 de ediţii şi va conţine dezvăluiri, reportaje, informaţii utile, de timp liber şi sport exclusiv locale.
Publicaţia va conţine dezvăluiri, reportaje, informaţii utile, de timp liber şi sport, toate cu caracter exclusiv local. De asemenea, săptămânalul va cuprinde programele TV pentru o săptămână, rubrică de mică publicitate şi pagini tematice - turism, casă şi grădină, auto şi gadgeturi, respectiv gastronomie, scrie Adevarul.
Preţul, săptămânalului va fi între 0,9 şi 1,4 lei
Publicaţia va fi tipărit în 39 de ediţii şi va avea între 24 şi 32 de pagini. Mai exact, 8 dintre cele 39 de ediţii, din centrele regionale Bucureşti, Cluj, Iaşi, Timişoara, Craiova, Galaţi, Braşov şi Constanţa, vor avea 32 de pagini, iar preţul va fi de 1,4 lei. Celelalte 31 de ediţii vor avea 24 de pagini, iar preţul va fi de 90 de bani. Toate paginile săptămânalului vor fi tipărite integral color, în condiţii grafice moderne.
Pentru început, tirajul publicaţiei „ADS" va fi de 250.000 de exemplare. Săptămânalul va putea fi găsit la chioşcurile de ziare, în magazine şi supermarketuri, însă va putea fi obţinut şi printr-o ofertă avantajoasă de abonare. În plus, începând cu 14 iulie, „ADS" va avea o ofertă suplimentară, prin care, pentru un leu în plus, cititorii vor primi un supliment de sănătate, tip revistă, de 32 de pagini, mai scrie Adevărul.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News