Data publicării:
Ziua și trenul rămas în câmp: Trenul IR 1824, care circulă pe ruta Deva - Bucureşti Nord, întârziere de 100 de minute
Încă un tren a avut o întârziere semnificativă, după cum anunță CFR.
Trenul IR 1824, care circulă pe ruta Deva - Bucureşti Nord, a avut marţi dimineaţa o staţionare temporară, de circa 100 de minute, fiind necesară intervenţia cu o drezină pantograf pe intervalul Merişor - Băniţa, pentru înlăturarea unui copac căzut în gabarit şi remedierea deranjamentului la linia de contact, informează CFR SA.
Trenul IR 1824 a revenit pe traseu la ora 09:33.
”În aceste zile, când în majoritatea judeţelor se înregistrează temperaturi ridicate, pe reţeaua feroviară se introduc limitări de viteză, pe anumite intervale de staţii, ceea ce înseamnă că unele trenuri, funcţie de judeţele pe care le tranzitează, să înregistreze întârzieri în parcurs, iar ora de sosire în staţia de destinaţie să nu corespundă orei din Mersul Trenurilor. Limitările de viteză sunt introduse în anumite intervale orare, în perioadele în care sunt anunţate temperaturi caniculare, deoarece la nivelul şinei, temperatura depăşeste 50 de grade Celsius”, transmit reprezentanţii CFR SA.
Aceştia susţin că personalul feroviar este prezent permanent pe teren în aceste zile, astfel încât orice situaţie, care are implicaţii în buna desfăşurare a circulaţiei trenurilor, să fie remediată în cel mai scurt timp.
Trenul IR 1753, pe ruta București Nord - Suceava, de peste o oră, oprit în câmp
În urmă cu o zi, în aceeași situație de întârziere s-a aflat și trenul IR 1753, ruta București Nord - Suceava.
Iată ce scria DCNews luni:
Plecat la orele 13:53 din Gara de Nord, IR 1753, pe ruta București Nord - Suceava Nord, acesta este oprit de peste o oră în câmp, din cauza unui mărfar blocat pe linia de rulare spre Ploiești, potrivit unor surse.
Pe o căldură infernală, zeci de persoane așteaptă, în plin câmp punerea în mișcare a trenului care urma să ajungă în Ploiști Sud la orele 14,29.
Pe site-ul CFR, este anunțată doar o întârziere de două minute la Periș, fără oprire în această gară. Ulterior, CFR a anunțat pe site-ul să că IR 1753 are o întârziere de 89 de minute, asta până în acel moment.
Reprezentanții CFR nu au avut informații pentru călători.
Locomotiva trenului Craiova - București s-a defectat pe traseu din cauza căldurii
Acum două zile, locomotiva trenului IR 1596, pe ruta Craiova – București, s-a defectat pe traseu, din cauza căldurii.
În cursul zilei de duminică, mai mulți pasageri au așteptat în tren, în câmp, fără a avea aer condiționat.
Potrivit CFR Călători, a apărut o defecțiune la locomotivă. „Din cauza temperaturilor extrem de ridicate, a intervenit o problemă tehnică la locomotiva trenului IR 1596. S-a dat locomotivă de ajutor și trenul va pleca spre destinația finală”, a anunțat CFR Călători.
Trenul ar fi trebuit să ajungă în București la ora 17:33.
În final, trenul IR 1596 Craiova - Bucureşti Nord a înregistrat o întârziere de aproximativ 130 de minute.
Sorin Grindeanu ne spune să luăm cu... apă
Săptămâna trecută, ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, care ne spune să bem apă când ne urcăm în tren, în caz că rămâne în câmp... ”Nu pot decât să le dau sfaturi (călătorilor din trenuri – n.r.). Nu sunt medic, dar eu cred că în această perioadă trebuie să stea bine cu hidratarea. Să-și ia sticla cu apă, cu suc sau cu ce vor ei. Și un pieton care merge pe trotuar trebuie să aibă grijă. Toți trebuie să avem grijă”.
Reacția lui Sorin Grindeanu a venit după ce un tren de călători a stat în câmp patru ore, fără explicații și fără apă pentru călători, mulți dintre ei pierzând avionul din cauza întârzierii, destinația fiind aeroportul Otopeni.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News