
În total, au fost rechemate 143.053 maşini, iar producătorul auto spune că, din cauza unui fir defect, airbag-ul pasagerului ar putea să rămână nedeclanşat în cazul unui accident.
Conform rapoartelor oficiale, Volkswagen a aflat despre această problemă încă din august 2019. Acum, însă, Volkswagen îşi îndeamnă clienţii să folosească cât mai rar posibil scaunul pasagerului din faţă, pentru că există un risc ridicat de rănire în cazul unui accident.
Modele afectate sunt Atlas SUV 2021, produs pe 17 iulie 2019, 15 maşini Atlas Cross Sport 2020, prosue între 19 aprilie şi 24 iulie 2019, dar şi alte 143.037 Atlas 2018-2020, produse între 19 august 2016 şi 30 august 2019.
Deşi încă nu este înţeleasă pe deplin noua problemă, Volkswagen spune că a introdus un nou cablu izolat pe modelele sale, din octombrie 2022 încoace, lucru care înseamnă că problema nu se mai produce, scrie carscoops.com.
Golf 8, ultimul model de Volkswagen cu motor pe combustie
Grupul auto german Volkswagen nu are de gând să dezvolte o nouă generaţie a legendarului model Golf echipată cu un motor cu ardere internă, a declarat duminică directorul responsabil pentru acest brand, Thomas Schaefer pentru publicaţia de specialitate Automobilwoche, informează Reuters.
Aceasta înseamnă că Golf 8, aflat acum în producţie, va fi ultimul model de Volkswagen Golf echipat cu motor pe combustie, o linie de vehicule care a fost comercializată de Volkswagen încă din 1974.
"Maşina ar urma să fie produsă până la finele deceniului. După acea vom vedea cum evoluează segmentul. Dacă până în 2026 sau 2027 lumea se va dezvolta într-un mod complet diferit de ceea ce aşteptăm, am putea dezvolta un vehicul complet nou- dar nu cred că va fi cazul. Pentru moment, nu ne aşteptăm la asta", a spus Thomas Schaefer.
Decizia Volkswagen de a nu mai investi în îmbunătăţirea modelului Golf, care timp de mai multe decenii a fost cel mai bine vândut automobil din Europa, este o dovadă a reorientării investiţiilor făcute de grupul german dinspre modernizarea motoarelor pe combustie spre reducerea costurilor cu vehiculele electrice.
Marca Volkswagen, o divizie din cadrul Volkswagen Group, şi-a propus ca în 2030 aproximativ 80% din vehiculele vândute în Europa şi 55% din vehiculele vândute în America de Nord să fie modele electrice. La acea dată, grupul german vrea ca jumătate din vânzările sale globale să fie vehicule electrice.
Thomas Schaefer a mai spus că Volkswagen intenţionează să păstreze numele Golf pentru un viitor model electric, însă cel mai devreme acesta ar putea fi lansat pe piaţă abia în 2028.
Până în 2026, Volkswagen, cel mai mare producător de automobile din Europa, urmează să lanseze 10 noi modele electrice, inclusiv un autoturism pe baterii care ar urma să coste mai puţin de 25.000 de euro, scrie Agerpres.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Ambulanța a venit pentru Mircea Badea în direct, la Antena 3 CNN! Cât avea tensiunea
- Domeniile care scapă de plata CASS, după ce s-a aflat că vor scădea salariile. Anunţul lui Ciolacu
- Horoscop 28 septembrie: Balanță, Scorpion, Săgetător, Capricorn, Vărsător, Pești. Zodia care trebuie să fie atentă la bani. Mare grijă cui împrumuți sau de la cine iei!
- Schengen. Gerhard Karner, nou mesaj privind șansele României de aderare
- "Ne-am dus de mânuță la ea". Cine este femeia cu care Oana Zăvoranu ar fi fost înșelată: "A făcut tot posibilul să-l stoarcă de bani"
- Lovitură pentru OMV. Rareş Bogdan: Foarte bine că Marcel Ciolacu nu a acceptat! Ursula von der Leyen fusese informată de „Klaus”, cum îi spune ea
- Românul Adrian Stoica a câştigat America's Got Talent
- Nehammer, ţinta criticilor în Austria. I-a trimis pe copii să mânânce fast-food şi îi critică pe austrieci că nu muncesc mai mult
- Tancurile americane Abrams, folosite de armata ucraineană "când va fi momentul"
- De ce nu este bine să faci duș în fiecare zi. Motivele dezvăluite de un studiu de la Harvard