Cel mai mare producător auto european, care include şi brandurile Skoda, SEAT, Audi şi Porsche, vrea ca până în 2028 să aibă aproximativ 70 de modele exclusiv electrice. În următorii zece ani, compania ar urma să producă 22 de milioane de vehicule electrice, faţă de obiectivul iniţial de 15 milioane de unităţi. Aceste ţinte ambiţioase vor avea ca rezultat noi concedieri. Directorul general Herbert Diess le-a declarat marţi jurnaliştilor: 'Realitatea este că producerea unui model electric presupune cu 30% mai puţin efort decât în cazul maşinilor care au motoare cu combustie internă. Aceasta înseamnă că va trebui să reducem numărul locurilor de muncă'. Nu au fost date publicităţii cifre exacte privind concedierile.
Profit în scădere
În prezent, VW are pe plan global peste 600.000 de angajaţi. Marja de profit la brandul VW a scăzut la 3,8% anul trecut, de la 4,2% în 2017, în urma investiţiilor masive în vehicule electrice. Până în 2022, VW ar urma să înregistreze un profit din vânzări de 6%. De asemenea, grupul german se aşteaptă în acest an la o creştere a veniturilor de până la 5% şi a profitului din vânzări între 6,5% şi 7,5%. În 2018, grupul Volkswagen a înregistrat o creştere de 6% a profitului net, la 12,15 miliarde de euro (13,17 miliarde de dolari), depăşind estimările analiştilor. Veniturile au urcat uşor, la 235,8 miliarde de euro. Cele 12 branduri ale grupului Volkswagen au vândut anul trecut 10,8 milioane de vehicule pe plan global.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Cine a furat România. Cea mai mare propagandă a fost scoasă la iveală
- BANCUL ZILEI: De ziua soacrei
- Funeriu: E o greșeală fundamentală să părăsești România sau Republica Moldova pentru a te muta mai la Vest
- Pască fără aluat. Rețeta lui Liviu Dragnea pentru Paște 2024 / video
- Condiment folosit de Paște plin de pesticide
- Ursul a dat iama în gospodăria lui Adrian Năstase. Prima reacție a fostului premier / foto în articol
- Nicușor Dan: De ce nu e apă caldă în București / video
- Avea mici afaceri de 20 de ani în România, dar a plecat în UK, cu toată familia. ”În HoReCa, erau cele mai mari și mai grele controale. Veneau la două săptămâni și nu plecau fără... ”
- Când se termină coșmarul de pe Prelungirea Ghencea. Nicușor Dan spune de ce lucrările durează foarte mult. ”Tot timpul așteptăm unii după alții”
- De ce criptomonedele sunt „un mare nu”. Mitroi (analist de investiții): E eminamente speculativ. Creșterea vine doar din achiziția altcuiva