Potrivit sursei citate, o decizie finală nu a fost luată încă dar subiectul se va afla pe agenda reuniunii Consiliului de supervizare de la Volkswagen, programată a avea loc după Paşti. Miza este o investiţie de aproximativ un miliard de euro. Atât în Bulgaria cât şi în Turcia costurile cu mâna de lucru sunt mult mai mici decât în Germania.
Însă pentru unii analişti, vizita de săptămâna trecută a preşedintelui Germaniei, Frank-Walter Steinmeier, în Bulgaria este un semn că balanţa se înclină în favoarea ţării vecine. Steinmeier a vizitat cu această ocazie cele două oraşe din Bulgaria care ar putea găzdui viitoarea uzină: Sofia şi Plovdiv. De asemenea, DPA susţine că un reprezentant de la Volkswagen a vizitat o grădiniţă în limba germană din Sofia, aceasta fiind unul dintre elementele care sunt luate în considerare atunci când este selectată o viitoare locaţie.
Pe 18 noiembrie, şeful grupului Volkswagen AG, Herbert Diess, declara că producătorul auto caută un loc pentru o nouă fabrică multibrand în Europa de Est, a cărei producţie ar urma să înceapă după 2022. Valoarea investiţiei este estimată la 1,4 miliarde de euro. La noua unitate din Europa de Est, care ar urma să aibă 5.000 de angajaţi, vor fi produse SUV-urile Skoda Karoq şi Seat Ateca, care în prezent sunt fabricate la Kvasiny (Cehia).
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Cine a furat România. Cea mai mare propagandă a fost scoasă la iveală
- BANCUL ZILEI: De ziua soacrei
- Funeriu: E o greșeală fundamentală să părăsești România sau Republica Moldova pentru a te muta mai la Vest
- Pască fără aluat. Rețeta lui Liviu Dragnea pentru Paște 2024 / video
- Condiment folosit de Paște plin de pesticide
- Nicușor Dan: De ce nu e apă caldă în București / video
- Ursul a dat iama în gospodăria lui Adrian Năstase. Prima reacție a fostului premier / foto în articol
- Avea mici afaceri de 20 de ani în România, dar a plecat în UK, cu toată familia. ”În HoReCa, erau cele mai mari și mai grele controale. Veneau la două săptămâni și nu plecau fără... ”
- Când se termină coșmarul de pe Prelungirea Ghencea. Nicușor Dan spune de ce lucrările durează foarte mult. ”Tot timpul așteptăm unii după alții”
- De ce criptomonedele sunt „un mare nu”. Mitroi (analist de investiții): E eminamente speculativ. Creșterea vine doar din achiziția altcuiva