Viteza ameţitoare la care ajunge un Ferrari SF90 cu 1100 cai putere - Video
Data actualizării:
Data publicării:
Autor: Florin Răvdan
WhatsApp
Compania Novitec şi-a modificat modelul Ferrari, cât timp compania mamă pregăteşte o versiune şi mai rapidă a supermaşinii SF90.

Modificările includ un nou spoiler față, inserții de carbon pe capotă și, opțional, aripi față modificate. De asemenea, sunt disponibile mai multe modele de jante, cu dimensiuni de 20 sau 21 de inch.

La interior, Novitec spune că poate adăuga mai multă individualitate cu piele și Alcantara. Alte modificări includ arcuri care să reducă garda la sol. Astfel, garda la sol a fost coborâtă cu 3 centimetri în față și 2,5 în spate.

Pe lângă modificările estetice, Novitec i-a oferit lui SF90 și un plus de putere. Astfel, puterea a crescut cu 109 cai, totalul fiind de 1109 cai putere. Accelerația a fost puțin îmbunătățită în urma acestor modificări. Ferrari SF90 face sprintul 0-100 în doar 2.4 secunde.

Viteza de vârf sare peste 340 km/h, dar Novitec nu a dat o valoare exactă, scrie promotor.ro.

Iată o scurtă prezentare a maşinii, pe canalul de Youtube al celor de la Novitec. 

Mai multe imagini cu maşina pot fi văzute în GALERIA FOTO

Ferrari nici nu se gândeşte la maşini electrice. Ce motor va avea primul SUV al companiei

Astfel, primul SUV produs de companie va avea un motor de 12 cilindri sub capotă, nicidecum unul prietenos cu mediul. 

SUV-ul Pursangue va fi dezvăluit în acest an. 

"Am testat mai multe opţiuni, dar era clar că V12 aducea cea mai bună performanţă şi cea mai bună experienţă de condus. Era opţiunea corectă pentru piaţă", a declarat Benedetto Vigna, CEO Ferarri, citat de Daily Mail.

Purosangue va rivaliza cu DBX-ul lui Aston Martin şi cu Urus-ul lui Lamborghini în segmentul super SUV, iar specialiştii se aşteaptă ca preţurile de pornire pentru aceşti bolizi să fie 200.000 lire. 

Dacă va avea motorul V12, Ferrari va avea un avantaj major în faţa rivalilor, pentru că celelalte două SUV-uri menţionate vor avea motoare V8. 

O Skoda din 2019, piesă de muzeu. Ce o face specială

Este vorba de un model Skoda Superb, din  echiparea de top „Laurin & Klement”. Dar maşina este specială pentru că a fost limuzina preşedintelui ceh Milos Zeman. Aceasta a fost făcută pe comandă, este de culoare neagră și folosește un motor 2.0 TSI, care livrează 280 CP. De asemenea, mașina este dotată cu sistem de tracțiune integrală, scrie promotor.ro.

În momentul de față, Muzeul Tehnic Național din Praga găzduiește o flotă consistentă de vehicule prezidențiale. Între acestea și-a făcut loc și mașina folosită de Tomas Garrigue Masary, primul președinte din istoria fostei Cehoslovacii. Cunoscut și sub numele de Thomas Masaryk, acesta a deținut funcția supremă în stat timp de 17 ani, între 14 noiembrie 1918 și 14 decembrie 1935.

Vaclav Klement, unul dintre fondatorii companiei Skoda Auto de astăzi, a donat acestui muzeu una dintre primele mașini produse la Mlada Boleslav. Este vorba despre un exemplar Laurin & Klement Voiturette din 1906. De asemenea, acesta a donat și mai multe motociclete și arhive valoroase în anul 1935.

"Modelele Skoda din Muzeul Tehnic Naţional ne arată că această companie este legată de istoria Cehiei. Modelul Voiturette B donat de Vaclav Klement este unul dintre primele automobile construite în Boleslav. Primul Enyaq IV făcut în Cehia este de asemenea în muzeu din septembrie 2021. Sunt încântat că putem găzdui şi fosta Skoda Superb a preşedintelui. Acest model arată că vehiculele noastre sunt limuzine impresionante", a declarat Michael Oeljeklaus, membru în Comitetul de Conducere al Skoda AUTO, conform site-ului companiei. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel