Data publicării:

Vezi care a fost cea mai reușită campanie a verii, în România

Autor: Ion Voicu, ionvoicu
WhatsApp
campanie_coca_cola
campanie_coca_cola

În vara anului 2013, pe piața românească s-a înregistrat un adevărat fenomen. Sute de mii de tineri au participat la cea mai mare campanie de fidelizare.

Pentru primă dată în istoria brandului, Coca-Cola le-a oferit logo-ul consumatorilor săi. Aceștia au fost îndemnați să îi surprindă pe cei dragi cu o sticlă personalizată cu numele lor, în campania în care cele mai populare 150 de nume româneşti au înlocuit emblematicul logo al brandului. De la Costinești la Timișoara, din Moldova până în Ardeal, sute de mii de români au fost încântați să caute și să-și descopere în magazine numele pe sticlele celei mai populare bături răcoritoare, în cadrul campaniei ”Împarte o Coca-Cola”.

Logo-ul a fost imortalizat în fotografiile de vacanță, care au cucerit apoi rețelele sociale. În offline și în online, tinerii au împărțit o Coca-Cola. Numai pe Facebook, ei au trimis prietenilor peste 480.000 de doze virtuale, prin intermediul site-ului www.shareacocacola.ro. Exact 8500 de oameni au avut surpriza de a-și vedea numele proiectate pe ecranul imens amplasat pe magazinul Cocor din centrul Bucureştiului.

 Petrecere surpriză pentru cel mai activ fan

Coca-Cola l-a sărbătorit pe unul dintre cei mai activi fani ai brandului printr-o petrecere surpriză dată în cinstea sa. Astfel, Mihaela Pădure, o tânără de 23 de ani, a avut parte o serie de experiențe inedite: primul zbor din viața sa – o călătorie cu elicopterul deasupra capitalei, pentru a-și vedea numele dezvăluit pe emblematica sticlă de Coca-Cola din Piața Romană, şi o petrecere surpriză alături de prieteni şi colegi, care a inclus şi un concert live Viţa de Vie, formaţia sa preferată. Campania i-a ajutat pe consumatori să se apropie și de idolii lor: peste 1300 de tineri au cântat cu Adi Despot, într-un duet virtual online, prin intermediul unui banner interactiv, pentru ca apoi să-și audă vocea live pe scena BESTFEST, în timpul concertului Vița de Vie.

Mix de activări în mediul online și în cel offline 

Pentru a nu pierde nici o amintire din această vară specială, tot conţinutul generat de Campania “Împarte o Coca-Cola” a fost adunat pe site-ul campaniei www.shareacocacola.ro şi afişat pe canalele de social media ale Coca-Cola. “Împarte o Coca-Colaa beneficiat de spoturi TV, promovare în cinematografe, afişaje stradale şi afişaje pe autobuzele din Bucureşti şi Constanţa. Am abordat un mix de activări în mediul online și în cel offline, pentru ca fanii brandului să trăiască și să ofere clipe unice în această vară”, a declarat Nicoleta Eftimiu, Sparkling Soft Drinks Senior Marketing Activation Manager – Coca-Cola România & Moldova.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel