Alis Gheorghiță, cea care a inițiat ideea acestui site, povestește cum a început totul. 1. Cum s-a dezvoltat ideea site-ului?Site-ul a luat naştere de la premisa că pe piaţa de modă din România piesele semnate de designeri erau rezervate doar persoanelor cu posibilităţi financiare considerabile. Odată cu deschiderea Moja.ro, conceptul de colecţii de designer s-a transformat în stil la un preţ accesibil.2. Ce semnifică "moja"?Numele reprezintă o parte importantă din identitatea de brand a concept store-ului www.moja.ro, iar semnificaţia cuvântului “moja” provine din limba swahili şi are o puternică încărcătură spirituală. Moja înseamnă unic.
Creaţiile designerilor de pe site sunt unice, calitatea serviciilor oferite este unică şi cel mai important, fiecare clientă moja.ro este unică.3.Care a fost primul designer cu care aţi semnat?Moja.ro a avut încă de la început o abordare relaxată a designerilor pe care i-a cooptat în portofoliul concept store-ului. Ne place să întreţinem o relaţie sănătoasă, bazată pe încredere şi comunicare. Designerii ne sunt parteneri de afaceri şi prieteni.
Vă pot spune câţiva designeri care ne-au acordat încrederea încă de la început: Alexandra Calafeteanu, Kinga Varga, Letitia Pintilie, Smaranda Almasan, Rue des Trucs, Elena Crisan. Portofoliul de designeri moja.ro este bogat şi în continuă completare.4. Aveţi anumite criterii de selectare a designerilor? Ce "condiţii" ar trebui să îndeplinească?Alegem cu atenţie designerii în urma vizionării traseului lor estetic.
Avem pe moja.ro designeri tineri, proaspăt absolvenţi ai şcolilor de artă şi designeri consacraţi, de renume naţional sau internaţional. Caracteristicile după care ne ghidăm în momentul în care abordăm un designer sunt creativitatea produselor şi calitatea realizării acestora.
Concept store-ul moja.ro a luat naştere din dorinţa de a oferi cât mai multor femei acces rapid la produse cu un design interesant şi la preţuri accesibile, principii după care ne ghidăm în dezvoltarea ofertei de creaţii ale designerilor români.
Pentru că ne dorim să satisfacem dorinţa constantă de nou a clientelor noastre, am lansat brandul MOJA. Acesta este săptămânal îmbogăţit cu noi creaţii care ies din schiţele echipei noastre de designeri sau ca rezultat al unor colaborări de stil precum cea cu Doina Ciobanu de la THE GOLDEN DIAMONDS.5. Aţi avut personalităţi/vedete care v-au fost cliente?Am avut plăcerea de a colabora în diferite proiecte cu personalităţi din lumea show businessului, precum Dana Rogoz sau cu personaje marcante din presa de specialitate, bloggeri cu un puternic stil personal, adevărate fashion iconuri: Ana Maria Morodan de la HIGH STREET CARDIGANS, Medine de la Pret-a-protester, Diana Enciu si Alina Tanasă de la Absolutely Fabulous, Ioana Liliana Gheorghe de la FASHENZINE, şi mulţi alţii.
In viitorul apropiat vă aşteaptă noi surprize din partea noastră, aşa că va sfătuim sa ne urmăriţi pe pagina de facebook: www.facebook.com/MojaConceptStore. 6. Site-ul e mai mult o plăcere/hobby sau reprezintă o sursă reală de profit?Moja.ro reprezintă un business în care investim mult suflet şi pe care îl creştem cu plăcere. În momentul de faţă ne atingem targetul şi vom încheia anul cu un bilanţ favorabil. Suntem în primul an de "viaţa" şi ne ghidăm după un plan bine stabilit, pe care îl urmăm cu paşi siguri.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News