Veste bombă despre Ferrari
Ferrari vine cu o veste fabuloasă. Compania a reușit să înregistreze un profit de zile mari, chiar dacă numărul mașinilor vândute a fost unul destul de mic.
După ce anul 2012 s-a dovedit a fi unul foarte bune, Ferrari a decis să reducă numărul mașinilor vândute, pentru a menține un grad înalt de exclusivitate și pentru ca valoarea brandului să crească în timp, îmbunătățind rezultatele companiei. Rezultatul a fost îmbucurător, și chiar dacă vânzările au fost mici, profitul a fost record.
Cea mai spectaculoasă realizare vine din investițiile importante pe care le-a facut Ferrari în ultimele 12 luni, inclusiv programul de Reseach & Development – 337 milioane Euro (în creștere cu 13 milioane față de 2012).
"Acest rezultat fantastic este o consecință directă a eforturilor pe care le-au depus toți colegii noștri. Ne-am dorit să menținem un nivel înalt de exclusivitate prin crearea unor produse senzaționale ca La Ferrari, 458 Speciale și recent lansata California T, care sunt rezultatul investiției masive în dezvoltare și inovație tehnologică", a zis Președintele Luca di Montezemolo.
De asemenea, experții evaluatori ai Brand Finance au desemnat Ferrari ca fiind Cel mai Puternic Brand din Lume pentru al doilea an consecutiv, primind calificativul de AAA+.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News