Deși nimeni nu i-ar mai fi dat vreo șansă de a ajunge din nou șinele de cale ferată, acum, vagonul este pregătit să fie pus din nou în circulație pe rețeaua feroviară românească, în condiții sporite de siguranță și confort, scrie clubferoviar.ro.
Înainte de ajunge la reparatorul de material rulant Electroputere VFU Pașcani, vagonul păre gata să ajungă la fier vechi. Acum, este dotat cu scaune ergonomice, instalație de aer condiționat, afișaj electronic și uși cu acționare automată. După procesul de modernizare, durata de viață a vagonului a fost prelungită cu minimum 20 de ani.
CFR Călători are un deficit mare de material rulant. La sfârșitul anului 2018, potrivit Raportului de activitate al societății, numărul vagoanelor nu depășea 800. Prezent la Zilele Feroviare 2019, directorul general al CFR Călători, Valentin Dorobanțu, declara că până la finele anului în curs își propune ca parcul activ de vagoane al societății să depășească 1.000 de bucăți, scrie clubferoviar.ro.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- De ce militarii și oamenii cu handicap nu au primit „pensia” înainte de Paște 2024. Unde s-a produs confuzia
- Motivul pentru care o tânără a refuzat să mai plătească la casele self-pay din supermarket / video
- "Femeile din România și cele din Italia sunt foarte diferite”. Designerul Giulia Rossignoli dă cărțile pe față: E total invers
- Adio, mașini în București? Ce spune Nicușor Dan
- BANCUL ZILEI: Rețeta ciorbei de burtă
- Ieșirea din scenă a lui Klaus Iohannis: pas cu pas, spre scenariul lansat în DCNews în decembrie 2023
- Riscurile la care ne expunem când facem cumpărături de pe Shein și Temu
- Lui Mihai Mărgineanu nu i-a venit să creadă ce a văzut în Vama Veche / foto în articol
- Friptură de miel, ideală de Paște 2024. Rețeta secretă a pilotului Osiceanu. Invitații tăi vor fi încântați
- Încă un accident grav în Vinerea Mare. A intervenit elicopterul SMURD