Următorul nivel în publicitate: i se mișcă părul când trece trenul
apolosophy-hed-2014
În fiecare zi, oamenii din publicitate vin cu ceva nou în acest domeniu.
Deoarece concurența este foarte mare și este din ce în ce mai greu să te diferențiezi pe o piață care oferă mult prea multe produse, o companie a știut să mizeze pe inventivitate. Și uite așa a fost creată cea mai spectaculoasă reclamă la produsele de păr.
Panoul a fost în așa fel conceput încât în momentul în care trenul de la metrou se apropia, pletele femeii din imagine fluturau în vânt. Efectul nu a fost foarte greu de realizat fiind vorba despre niște senzori de mișcare care simțeau când mijlocul de transport în comun se apropia. Priviți o reclamă pe care nu o veți uita prea curând.
VEZI VIDEO
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Luna Plină, prăpăd pentru patru zodii. Daniela Simulescu: Dormiți mult să treacă repede
- "Ce să vezi? Nu mă interesează". Răzvan Simion, schimbări făcute cu greu în viața lui: "Mă stoarce chestia asta, mă consumă"
- Un român stabilit în Germania și soția sa, cel mai vârstinic cuplu din țară. Sunt împreună de opt decenii
- Cele 6 zodii care atrag ghinionul. Mihai Voropchievici: Am văzut, a plecat la o petrecere cu soția și a venit singur
- Coreea de Sud, investiții masive în Portul Constanța. Ambasadorul Rim Kap-soo: Va fi mult mai ușor și mai eficient din punct de vedere al costurilor
- "Cine aş putea, mă deşteptule, să fiu?". Legenda rutieră care a făcut senzație, acum 50 de ani: "Agentul a văzut la volan un general cu două stele pe epoleţi, s-a pierdut cu firea..."
- Un tânăr de 19 ani, cu permis de doar 4 zile, s-a răsturnat cu maşina. Pasagera a murit, dar declaraţiile şoferului l-au surprins pe Titi Aur
- Salată Coleslaw, rețeta. Prepar-o chiar tu!
- Filmul din 1937 pentru care sociologul Alfred Bulai a stat la coadă o oră, în copilărie: "Erau puțini copii și mulți oameni în toată firea"
- Calendar Creștin Ortodox. Sărbătoare 18 mai 2024