Uniforia - Diversitatea UEFA EURO 2020 este sursa de inspirație ce a stat în spatele creării mingii oficiale adidas "Uniforia", care va fi folosită la turneul final din vara anului viitor, anunță frf pe site-ul său. Fiind numită după unitatea și euforia pe care o competiție de top la nivelul echipelor naționale poate să le genereze, mingea Uniforia este astfel concepută, încât să celebreze incluziunea pe care turneul final de anul viitor o va inspira de-a lungul și de-a latul continentului.
Pentru a marca cea de-a 60-a aniversare a UEFA EURO, turneul final din vara anului viitor se va disputa în 12 țări europene, noul format al competiției reprezentând o sursă de inspirație pentru mingea oficială de joc.
Conform sursei citate, design-ul Uniforia cuprinde noțiunea podurilor ce se întrepătrund, dispariția granițelor dintre țări și diversitatea care va însoți turneul final, totul prin intermediul unei combinații unice între artă și fotbal. Aceste elemente au reprezentat punctul de plecare al procesului de realizare a design-ului, care a demarat în 2018.
Uniforia - mingea oficială EURO 2020
"Întotdeauna când concepem design-ul unei mingi oficiale, ne străduim să reliefăm cultura, să scoatem în evidență spiritul străzii pe care-l putem etala cu mândrie pe stadion", a declarat Anika Marie Kennaugh, product designer al adidas.
"Ceea ce am observat în orașele noastre – de fapt, în toate orașele noastre cheie – este necesitatea de a fi împreună și de a ne uni în vederea realizării schimbării. Fiind unul dintre cele mai mari și mai importante evenimente sportive al lumii, UEFA EURO 2020 reprezintă o mare oportunitate de a etala cu mândrie puterea unității și de a celebra sportul ca un unificator al popoarelor, ideilor și creativității", mai arată frf.ro.
Design-ul Uniforia e caracterizat de îndrăznețe linii negre care străbat mingea în originalul stil al mișcării pensulei. Acestea simbolizează dispariția frontierelor și traversarea granițelor, reliefând noul format transcontinental al competiției. Liniile se intersectează cu fascicule de culori deschise și strălucitoare, reprezentând diversitatea turneului final și aducerea laolaltă a diverselor și diferitelor culturi.
EURO 2020 - în 12 orașe
"Cu ocazia acestui turneu final revoluționar, adidas va sărbători fotbalul și sportul, evenimente care pot aduce împreună întreaga lume", a declarat Florian Alt, vicepreședintele brand marketing al adidas. "Fotbalul este pentru toată lumea, indiferent cine ești, de unde vii sau de suprafața pe care joci, pentru că, atunci când jucăm, fotbalul ne unește pe toți. Uniforia, fiind doar un simbol, este, de fapt, un simbol în jurul căruia putem, și ar trebui, să ne unim".
EURO 2020 va avea lovitura de start la Roma, pe 12 iunie, urmând să ajungă la apogeu o lună mai târziu, finala fiind programată pe stadionul Wembley din Londra.
Meciurile vor avea loc în 12 orașe de pe întreg cuprinsul Europei: Amsterdam, Baku, Bilbao, București, Budapesta, Copenhaga, Dublin, Glasgow, Londra, München, Roma și Sankt Petersburg.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- Cine a furat România. Cea mai mare propagandă a fost scoasă la iveală
- BANCUL ZILEI: De ziua soacrei
- Funeriu: E o greșeală fundamentală să părăsești România sau Republica Moldova pentru a te muta mai la Vest
- Avea mici afaceri de 20 de ani în România, dar a plecat în UK, cu toată familia. ”În HoReCa, erau cele mai mari și mai grele controale. Veneau la două săptămâni și nu plecau fără... ”
- Când se termină coșmarul de pe Prelungirea Ghencea. Nicușor Dan spune de ce lucrările durează foarte mult. ”Tot timpul așteptăm unii după alții”
- Pască fără aluat. Rețeta lui Liviu Dragnea pentru Paște 2024 / video
- Condiment folosit de Paște plin de pesticide
- Ursul a dat iama în gospodăria lui Adrian Năstase. Prima reacție a fostului premier / foto în articol
- Nicușor Dan: De ce nu e apă caldă în București / video
- De ce criptomonedele sunt „un mare nu”. Mitroi (analist de investiții): E eminamente speculativ. Creșterea vine doar din achiziția altcuiva