Data publicării:

Un pasager a murit după ce a coborât de la bordul unei aeronave low-cost

Autor: Andreea Ditcov | Categorie: Stiri
WhatsApp
Sursă foto: Pexels (Wayne Jackson)
Sursă foto: Pexels (Wayne Jackson)

Un pasager cu probleme de sănătate a încetat din viață după ce a coborât de la bordul unei aeronave, pe aeroporul din Gatwick.

Un pasager cu mobilitate redusă a murit pe aeroportul Gatwick după ce a părăsit o aeronavă aparținâd EasyJet. Gatwick a transmis că personalul ajuta la debarcarea a trei pasageri cu mobilitate redusă în acel moment, inclusiv partenerul bărbatului în cauză. Acesta a decis să părăsească avionul EasyJet în loc să aștepte întoarcerea personalului și a căzut în timp ce urca o scară rulantă, a declarat un purtător de cuvânt al aeroportului.

Poliția din Sussex a confirmat că bărbatul în vârstă de 82 de ani a murit miercuri la 12:50 locală. Purtătorul de cuvânt de la Gatwick a spus că pasagerul a făcut o scurtă plimbare până la scara rulantă de la pistă la Skybridge, care duce pasagerii la terminalul de nord.

Însoțitorii de bord i-au oferit asistența de care avea nevoie

El a spus că echipajul de cabină al EasyJet era cel mai aproape de bărbat, așa că i-au oferit asistență medicală înainte de sosirea personalului medical al aeroportului. Un purtător de cuvânt al companiei aeriene a declarat: „O parte din echipajul nostru de cabină a oferit asistență medicală unui pasager pe aeroportul Gatwick în timp ce așteptau sosirea paramedicilor. Cu toate acestea, din păcate, pasagerul a murit mai târziu. Încă apar detalii despre cum s-a petrecut această tragedie pe aeroport și transmitem gândurile noastre către acest biet pasager și familia lui”

”Cunosc prea bine sentimentul de frustrare imensă în timp ce îi privești toți ceilalți pasageri debarcând și rămâi blocat într-un avion gol, așteptând ca personalul de la sol să-ți recupereze scaunul cu rotile și să te coboare”, a spus purtătorul de cuvânt, conform BBC

Nu este prima dată când un pasager cu mobilitate redusă ia problema în propriile mâini.

În august 2017, Justine Levine s-a târât pe podeaua aeroportului Luton, după ce personalul nu a putut să-i recupereze scaunul cu rotile. Ei se oferiseră să-l pună într-un scaun de aeroport și să-l împingă prin terminal, dar Levine, un pasionat de fitness, a refuzat, spunând că acest lucru îi compromite independența.

Acest ultim incident ar trebui, teoretic, să conducă la un tratament mai bun al pasagerilor cu handicap și al celor cu mobilitate redusă. Dar, din punct de vedere istoric, nevoile lor nu par să fi fost o prioritate mare în multe aeroporturi britanice. 

O companie aeriană anulează 40 de zboruri către și dinspre Regatul Unit

Easy Jet anulează aproximativ 40 de zboruri pe zi către și dinspre Regatul Unit pentru restul lunii. Compania aeriană, care a fost printre cele mai afectate de haosul din industrie, anulează preventiv zborurile pentru a încerca să depășească problemele de resursă umană. Într-un mesaj adresat personalului, directorul operațional al EasyJet, Peter Bellew, a spus: ”Efectuarea acestor anulări nu este ceva ce facem cu ușurință, dar ceea ce ar putea fi mai rău este să anulăm planurile clienților noștri în ziua în care sunt gata să zboare”.

Anulările din ultimele săptămâni determinat pasagerii să rămână fără mii de lire din buzunar, blocați în străinătate și chiar dormind pe podelele aeroportului. Un grup de peste 50 de pensionari a fost blocat într-un avion al EasyJet timp de 12 ore, doar pentru a ajunge înapoi de unde au plecat.

Cozile au aglomerat sălile de plecare ale aeroporturilor Manchester, Bristol și Gatwick, pe măsură ce aeroporturile britanice cedează sub presiunea călătoriilor post-Covid. Citește continuarea AICI

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel