Un Mercedes "bot de cal", restaurat complet, adus la RAR - Galerie Foto
Inspectorii RAR au avut de-a face cu un nou vehicul extraordinar.
"Pentru cunoscători, în imagini este un Mercedes „bot de cal”, iar în realitate este modelul W115 (240D), fabricat în 1975. Roșie și neagră, dar aceeași mașină...
Între anii 2012 și 2014 a fost restaurată complet și i s-a schimbat culoarea, iar ulterior a fost atestată ca vehicul istoric la RAR Vaslui. Ne bucurăm să vedem că încă circulă, spre încântarea celor care îndrăgesc mașinile retro", au scris cei de la Registrul Auto Român pe Facebook.
Maşina la care expresia "priveşte cerul" capătă sens. "De obicei prezentăm şi date tehnice, dar nu ştim cine ar mai fi atent"
"“Privește cerul!” capătă cu adevărat sens când norii se oglindesc în bordul și caroseria unui MG din 1960.
De obicei prezentăm și câteva date tehnice, dar nu știm cine ar mai putea fi atent să le citească", au transmis cei de la RAR pe Facebook.
Dacă inspectorii RAR nu au prezentat datele tehnice, o să o facem noi.
MG MGA 1600, în modelele Fixed Head Coupe şi Roadster, a fost introdus publicului în iulie 1959, ca înlocuitor al modelului MGA alimentat de 1,5 cmc.
Motorul MG MGA 1600 este în patru cilindri, are 1,6 cmc, dezvoltă 79,5 cai putere la 5600 rpm şi este unul dintre primele modele cu discuri de frână pe faţă, conform classiccarcatalogue.com. La acea vreme, FH Coupe se vindea cu 1026 lire, în timp ce varianta Roadster se vindea cu 940 lire sterline.
Safety car din Formula 1, în faţa inspectorilor RAR: Știm că vă întrebați dacă autovehiculul a trecut cu brio de verificări
Mercedes-AMG GT Black Series, mașină folosită și ca safety car în Formula 1, a ajuns pe mâna inspectorilor RAR.
"De pe circuitele de F1, la RAR Mureș. Mercedes-AMG GT Black Series fotografiat de colegii noștri este identic cu safety-carul folosit în cursele de Formula 1 în acest an. Despre autovehicul putem spune că are un motor de 4L (V8) pe benzină, 730 de cai putere, poate atinge viteza maximă de 325 km/h, iar în 3.2 secunnde ajunge de la 0-100 km/h. Prețul ajunge și el la aproximativ 300.000E.
“Am avut deja şansa de a testa acest vehicul uimitor de multe ori şi sunt pur şi simplu uluit de cât de aproape este de o maşină de curse pursânge. Este într-adevăr un pas major în comparaţie cu GT R de anul trecut, care era deja la un nivel extrem de ridicat”, a declarat pilotul Bernd Maylander despre această mașină pentru presa internațională.
P.S.: Știm că vă întrebați dacă autovehiculul a trecut cu brio de verificări. Vă confirmăm că da", au transmis cei de la Registrul Auto Român.
Ce este Halo, sistemul care a salvat două vieţi într-o zi în Formula 1
La Formula 1, Zhou Guanyu (23 de ani, Alfa Romeo) s-a ales cu monopostul făcut praf după un carambol în primul viraj, iar la Formula 2 Dennis Hauger (19 ani, Prema Racing) s-a trezit cu monopostul lui Roy Nissany (27 de ani, DAMS) deasupra capului său, scrie Digisport.ro.
"Uneori îi criticăm pe cei de la FIA, dar trebuie să le dăm credit pentru cât de mult ne-au ajutat. Probabil că au salvat două vieți. Trebuie să îi apreciem pentru efortul grozav depus pentru siguranța noastră.
Când am văzut accidentul lui Guanyu, am fost complet șocat. A fost incredibil. Faptul că a scăpat cu viață... e o nebunie! Mi se pare incredibil să poți scăpa cu viață din așa ceva", a declarat pilotul Carlos Sainz, conform Sky Sports.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News