Astfel, Davis a înregistrat următoarele mărci comerciale: “Fear the Brow" și "Raise The Brow".
Sportivul și-a explicat gestul astfel: “Nu vreau ca cineva să își mai crească sprânceană ca a mea și apoi să facă o avere din asta. Împreună cu familia am hotărât să facem noi asta pentru că este un lucru special”. Davis crede că sprâncenele sale o să îi aducă milioane de dolari. Încă din universitate mulți l-au sfătuit să își penseze sprâncenele: “Am venit în echipă și mulți le-au considerat scârboase, dar m-am gândit că ele pot să mă scoată în evidență și le-am făcut brandul meu ”, a mai adăugat baschetbalistul. În anul 1988, Pat Riley, pe atunci antrenor al echipei de baschet Los Angeles Lakers, și-a înregistrat expresiile “3 peat” și “three-peat” care înseamnă că o echipă a câștigat trei campionate consecutiv.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- De ce militarii și oamenii cu handicap nu au primit „pensia” înainte de Paște 2024. Unde s-a produs confuzia
- Motivul pentru care o tânără a refuzat să mai plătească la casele self-pay din supermarket / video
- Adio, mașini în București? Ce spune Nicușor Dan
- BANCUL ZILEI: Rețeta ciorbei de burtă
- "Femeile din România și cele din Italia sunt foarte diferite”. Designerul Giulia Rossignoli dă cărțile pe față: E total invers
- Ieșirea din scenă a lui Klaus Iohannis: pas cu pas, spre scenariul lansat în DCNews în decembrie 2023
- Riscurile la care ne expunem când facem cumpărături de pe Shein și Temu
- Lui Mihai Mărgineanu nu i-a venit să creadă ce a văzut în Vama Veche / foto în articol
- Cum să treci corect pe „sub masă” - Sfântul Epitaf, în Vinerea Mare. Preotul Nicolae Crângașu: Așa se face
- Copiii din București merg degeaba în Herăstrău. Nicușor Dan: Când se va rezolva problema cu locurile de joacă