Un baschetbalist din NBA și-a făcut brand din monosprânceană
Astfel, Davis a înregistrat următoarele mărci comerciale: “Fear the Brow" și "Raise The Brow".
Sportivul și-a explicat gestul astfel: “Nu vreau ca cineva să își mai crească sprânceană ca a mea și apoi să facă o avere din asta. Împreună cu familia am hotărât să facem noi asta pentru că este un lucru special”. Davis crede că sprâncenele sale o să îi aducă milioane de dolari. Încă din universitate mulți l-au sfătuit să își penseze sprâncenele: “Am venit în echipă și mulți le-au considerat scârboase, dar m-am gândit că ele pot să mă scoată în evidență și le-am făcut brandul meu ”, a mai adăugat baschetbalistul. În anul 1988, Pat Riley, pe atunci antrenor al echipei de baschet Los Angeles Lakers, și-a înregistrat expresiile “3 peat” și “three-peat” care înseamnă că o echipă a câștigat trei campionate consecutiv.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News