Data publicării:

Un bărbat s-a îmbogățit după ce o băutură fierbinte de la Starbucks s-a vărsat pe el

Autor: Alexandra Curtache | Categorie: Stiri
WhatsApp
Foto: Unsplash
Foto: Unsplash

Un incident petrecut la un Starbucks din Los Angeles a dus la o despăgubire record de 50 de milioane de dolari (46 de milioane de euro) pentru un bărbat. 

Michael Garcia, un șofer de livrări Postmates, a suferit arsuri grave la nivelul zonei inghinale după ce un ceai fierbinte s-a vărsat pe el, provocându-i leziuni permanente. După cinci ani de zile s-a făcut dreptate, conform Ladbible.

Pe 8 februarie 2020, Michael Garcia a ajuns la un drive-thru Starbucks din Los Angeles pentru a ridica trei ceaiuri fierbinți „medicine ball” de dimensiunea Venti. Potrivit avocaților săi, un angajat i-a înmânat băuturile într-un suport de carton, însă una dintre cești s-a răsturnat și i-a căzut în poală.

În urma accidentului, bărbatul a suferit arsuri de gradul trei în zona inghinală, pe coapse și pe zona intimă, necesitând spitalizare și multiple intervenții chirurgicale. Potrivit avocatului său, Nick Rowley, clientul său a fost supus la două grefe de piele și resimte dureri severe ori de câte ori zona afectată intră în contact cu orice fel de frecare.


Starbucks, acuzat de neglijență

În instanță, echipa juridică a victimei a susținut că accidentul a fost cauzat de faptul că angajatul nu a fixat corespunzător băutura în suport înainte de a i-o înmâna. De asemenea, avocații au prezentat imagini video care arătau momentul în care capacul unei cești s-a desprins, iar conținutul s-a vărsat direct pe el.

Avocatul său susține că viața clientului a fost schimbată total, iar Starbucks trebuie să fie tras la răspundere pentru nepăsarea față de siguranța clienților.


Un verdict istoric

Juriul din comitatul Los Angeles a decis că Starbucks trebuie să plătească 50 de milioane de dolari drept despăgubire lui Michael Garcia, considerând că lanțul de cafenele a avut o conduită neglijentă.

Deși nicio sumă de bani nu poate repara suferința clientului său, verdictul este un „pas esențial” în asumarea responsabilității de către Starbucks.

Compania a reacționat la decizia instanței, susținând că va contesta verdictul, pe care îl consideră „excesiv”.

„Îl compătimim pe domnul Garcia, dar nu suntem de acord cu decizia juriului potrivit căreia am fost vinovați pentru acest incident. Credem că daunele acordate sunt disproporționate”, a transmis Starbucks într-un comunicat oficial.

Compania a mai adăugat că își menține angajamentul de a respecta cele mai înalte standarde de siguranță în magazinele sale și că va continua să își apere poziția în instanță.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel