Data publicării:
Turiștii, anunțați că trebuie să suporte scumpirea kerosenului. NOTIFICĂRI de plată chiar dacă aveau vacanțele achitate
Mulți turiști au fost notificați că trebuie să plătească mai mult pentru pachetele turistice deja achiziționate, pentru a suporta scumpirea kerosenului.
”Bună ziua! Tocmai am fost sunată de la agenția de turism unde aveam o rezervare pentru Egipt în mai cum că trebuie să plătim extra 53 euro/persoană din cauza majorării prețului kerosenului. Ați pățit ceva asemănător? E legal acest lucru? Mulțumesc.” a scris o femeie într-un grup de Facebook. Ulterior, ea a revenit cu mesajul: ”Se pare că nu suntem doar noi în situația asta, mai multe agenții procedează așa, dar legătura comună pare a fi tour operatorul până acum.”
”Bucurați-vă dacă plecați...”
”Da, scrie și în contact că poate cere supliment dacă este anunțat cu 21-40 zile înainte de plecare.”, ”Este legal dacă este anunțat în intervalul 21-40 de zile. Este un bum în acest moment cu privire la tariful combustibilului și fiecare companie încearcă să gestioneze situația cum poate mai bine. Vor exista din păcate situații, ca a dvs, care să afecteze și rezervările deja făcute și vă spun din experiență și lucrând în domeniu că sunt multe rezervări în aceasta situație...”, ”Lucrez în turism. Din păcate, un singur touroperator a apelat la acest lucru. Iar revânzătorii (agențiile intermediare sau care revând pachetele de la ei), sunt nevoite să încaseze de la turist.”, ”Bucurați-vă dacă plecați... același tur operator pe noi ne-a anunțat cu câteva zile înainte (10 aprox) că au anulat zborul și implicit excursia, octombrie 2021”, ”Momentan doar un singur tour-operator a aplicat retroactiv aceste majorări care sunt impuse de operatorul de zbor. Alții au majorat deja tarifele pentru cei ce urmează să cumpere sejururi. Tariful zborurilor a crescut foarte mult, tour-operatorul nu poate suporta singur întreagă cheltuiala și astfel are dreptul legal (prin contract stipulat) să aplice aceste suplimente să le spun așa, însă trebuie să notifice clientul cu cel puțin 20 zile înaintea plecării. Majorarea poate fi de 8% din valoarea pachetului achiziționat. Diferă de la o destinație la alta această majorare, între 25-60 euro/pasager. Clienților ce nu plătesc acest supliment le este anulat sejurul conform condițiilor de anulare din contract. Citiți cu atenție înștiințarea ce o primiți de la tour-operator să vedeți exact ce presupune.” au arătat mai multe răspunsuri.
Citește și: Sute de zboruri Blue Air spre și din România, ANULATE. ”Nici măcar nu anunță. Am văzut, cu STUPOARE...”
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News