TUI TravelCenter, investiție de 100.000 de euro în cel mai important proiect din 2014
TUI TravelCenter anunță o surpriză pentru sfârșitul lunii octombrie, în care numai până în prezent s-au investit 100.000 de euro.
TUI TravelCenter, care aniversează luna aceasta trei ani de existență pe piața românească, lansează în 30 octombrie cea de-a treia variantă a site-ului www.tui-travelcenter, cel mai important proiect din acest an al TUI TravelCenter.
"Din 2011 până în prezent am reuşit să dublăm cifra de afaceri, mai exact să avem o creștere de 112% faţă de 2013. O considerăm o performanță. Acest lucru s-a realizat prin focus pe client. Una din valorile companiei noastre este să fim obsedați de clienți, și cred că suntem obsedați de clienți, prin creșterea calitativă a serviciilor, prin investiții și prin deschiderea de noi agenții. Am pornit de la un număr de 52 de agenții, ne aflăm în prezent la un număr de 77 de agenții, dintre care 47 sunt TUI TravelCenter, iar pentru la anul avem deja contracte semnate pentru deschiderea a încă șase agenții, cu o investiţie de 50.000 de euro pentru fiecare", a declarat Cosmin Marinof, directorul de vânzări al TUI TravelCenter parte din grupul Eurolines, în cadrul conferinţei de aniversare a trei ani de prezenţă pe piaţa românească.
"Dezvoltarea a avut la bază și investiții destul de mari. Circa 1,15 milioane de euro, din care 200.000 de euro au mers spre Training, 600.000 de euro în rebranding și agenții noi, restul în fidelizarea clienților și în loializarea lor", a continuat reprezentatul TUI TravelCenter.
Surpriza pregătită de TUI TravelCenter pentru clienți
"Vom lansa a treia versiune a siteului www.tui-travelcenter la sfârșitul lunii octombrie. Pentru noi este poate cel mai important proiect al acestui an și dorim să îmbinăm vânzărlle on-line cu cele off-line din agențiile din întreaga țara. Până acum am investit 100.000 de euro, iar pentru anii viitor probabil că vor ajunge la peste 500.000 de euro în acest site", a precizat Cosmin Marinof, potrivit căruia ținta este generarea de vacanțe în valoare de 6 milioane de euro în 2015.
TUI TravelCenter este brandul sub care operează Touring Europabuis România, membră a grupului Eurolines, alcătuit din 20 de companii. Cifra de afaceri estimată pentru acest an, la nivelul întregului grup este de 90 de milioane de euro.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News