Tranzacții dublate, probleme la ING. Anunțul băncii
Clienții băncii ING au constatat că le lipsesc de două ori mai mulți bani de pe card decât ar fi cheltuit în acest weekend.
Operațiunile realizate în weekendul 6 - 7 octombrie au fost procesate de două ori, prin urmare fiecare tranzacție a fost dublată, astfel, spre stupoarea clienților, celor afectați le-au lipsit mai mulți bani din cont decât au cheltuit.
ING spune că problema este una generală și că lucrează cu prioritate pentru rezolvarea ei. Cu toate acestea, clienții ING nu pot afla în acest moment, când își vor primi banii înapoi. Unii clienți ai ING au primit mesaje că problema va fi rezolvată până-n această seară.
Situația a fost creată de o eroare operațională.
”O parte dintre clienți ING pot vedea dublarea unora dintre tranzacțiile realizate în weekend. Situația a fost cauzată de o eroare operațională în care fișierele de tranzacții au fost încărcate de două ori. Lucrăm la remedierea situației și la returnarea sumelor în conturile clienților în cel mai scurt timp posibil" este mesajul băncii.
Șocați, clienții au apelat call-centerul care a fost depășit de situație. Nemulțumiri au fost și din această cauză, pentru că majoritatea celor care au sunat nu au reușit să discute cu un reprezentant al băncii.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News