Data publicării:

Tramvai 41 - Pod Grant, situație REVOLTĂTOARE. Nicușor Dan, de acord cu DC News

Autor: DCNews Team | Categorie: Stiri
WhatsApp
Nicușor Dan/Foto Agerpres
Nicușor Dan/Foto Agerpres

În urmă cu câteva zile, DC News a scris despre faptul că pe Podul Grant, la ora 21.00, pe răcoare, zonă iluminată, s-ar fi putut lucra foarte bine, dar nu era niciun muncitor! Deși Bucureștiul este tăiat în două, tramvaiele 41 sunt în stand-by, oameni stau înghesuiți în autobuze, muncitorii se odihnesc acasă.

Situația a fost confirmată și de deputatul de București, Nicușor Dan, care a vorbit joi, 11 iulie, în cadrul unei conferințe de presă despre situația lucrărilor de pe linia tramvaiului 41. Analizând situația și felul în care cele trei lucrări se desfășoară, acesta spune că pe această linie se poate lucra și în trei schimburi și în weekend pentru ca lucrările să fie finalizate cât mai repede. Ideea a fost promovată în premieră de DC News.

VEZI AICI: EXCLUSIV Tramvaiul 41, OPRIT. HAOS în București. PARADOX pe Podul Grant după "începerea lucrărilor"


Mai mult, dacă lucrările de la Ciurel și Drumul Taberei s-ar desfășura în mai multe etape, în mai multe weekend-uri, atunci tramvaiul 41 ar putea circula până la Podul Grant.

Soluție propusă de Nicușor Dan

O soluție pe care o propune deputatul pentru problema traficului îngreunat este amplasarea unor echipaje ale Poliției rutiere care să dirijeze traficul și să ajute la fluidizarea circulației în câteva puncte importante, unde se formează cozi de mașini datorită faptului că semafoarele nu mai sunt corelate cu fluxul de trafic îngreunat de cele trei lucrări – Piața Crângași, intersecția cu Constructorilor și Splaiul Independenței.

Consilierul local USR, Cosmin Manole, prezent la conferință, a verificat activitatea celor trei șantiere, atât în timpul săptămânii, cât și în weekend. Concluzia vizitelor pe teren este aceea că echipele de muncitori aflați pe șantiere sunt prea puține, iar în weekend sunt inexistente, deoarece nu se lucrează. Consilierul a solicitat Poliției locale să asigure fluidizarea traficului în sector, în zonele în care se formează ambuteiaje, a solicitat STB să monitorizeze traficul pe ruta liniei tramvaiului 41 și să suplimenteze cu încă o linie de autobuz.

Pericol de noi blocaje

Alexandru Gâdiuță, Consilier general USR, a declarat în cadrul conferinței că a discutat cu conducerea Direcției de transporturi a Primăriei Capitalei pentru a afla dacă lucrările se vor finaliza în termenul stabilit. Consilierul a făcut și câteva demersuri pentru ca Brigada de poliție rutieră să intervină la fața locului, să ușureze traficul îngreunat. Chiar dacă două dintre lucrări se pare că vor fi gata în termenul stabilit, rămâne problema lucrării de la Metrou, care este foarte probabil să nu se finalizeze și astfel să blocheze reluarea circulației liniei de tramvai 41.

Dacă Primăria este cu adevărat interesată să înregistreze progres, poate să intervină pe lângă constructor, să notifice constructorul să accelereze ritmul lucrărilor, declară Jean Ioan Rusu – Expert în infrastructură, prezent de asemenea la conferința de astăzi. Acesta a declarat că, din punct de vedere al managementului de trafic, în măsura în care se constată că nu se asigură un flux normal, se poate implementa un set de măsuri active care să gestioneze situația în timp real. În concluzie, toate problemele pleacă de fapt de la elaborarea documentațiilor care stau la baza acestor investiții: investigații de teren insuficiente, analize de trafic insuficiente, analize de impact insuficiente, a transmis Nicușor Dan.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel