”Centrul INFOTRAFIC din Inspectoratul General al Poliției Române informează că traficul a fost reluat pe un fir, alternativ, pe Centura București (DNCB), în urma accidentului produs în zona orașului Popești-Leordeni, județul Ilfov. Evenimentul rutier, în care au fost implicate șapte autovehicule, s-a soldat cu o persoană rănită ușor, care a fost transportată la spital.” anunță comunicatul Infotrafic. Circulația va fi reluată în jurul orei 14:00.
Accident în zona Popești-Leordeni. Șapte mașini s-au ciocnit
”Centrul INFOTRAFIC din Inspectoratul General al Poliției Române informează că, pe Centura București (DNCB), în zona orașului Popești-Leordeni, județul Ilfov, a avut loc o coliziune față-spate în care au fost implicate șapte autovehicule. În urma accidentului, două persoane care au fost rănite, au solicitat îngrijiri medicale la fața locului. Circulația este întreruptă, evenimentul rutier având loc în apropierea unui sector de drum cu lucrări la partea carosabilă.” arătau primele informații.
Astăzi, Infotrafic a anunțat drum alunecos în mai multe zone din țară.
Titi Aur, reguli pentru șofatul pe timp de iarnă
"În primul rând, chiar dacă nu avem zăpadă sau apă de șosea, când este frig avem aderență mai mică.", a atras atenția Titi Aur. "Când apare umezeala, când apare ploaia sau doar asfaltul umed, dacă suntem în jurul temperaturii de 0 grade, mai precis de la 4 grade în jos, putem să întâlnim poleiul sau gheața neagră.", a explicat el.
"Mașinile moderne ne anunță, avem acel indicator la bord - în afară de faptul că ne arată temperatura, apare un fulg, piuie, ne avertizează de la 4 grade în jos. Dar atenție, dacă temperatura nu trece peste 4 grade și revine iar, nu ne mai anunță mereu. Trebuie să știm că în acea zonă ne putem aștepta la polei.", a adăugat apoi Titi Aur.
Mașina să fie echipată cu anvelope de iarnă, cu presiunea corect făcută, viteza trebuie să fie mai mică, iar distanța față de mașina din față, mai mare, a afirmat Titi Aur.
"Apropo, în România, distanța față de mașina din față nu este reglementată. Toată lumea vorbește despre distanță regulamentară... Distanța trebuie să fie mai mare, minimum jumătatea în metri a vitezei pe care o avem. La 60 km/h trebuie să avem minimum 30 de metri, mai mult de 30, dar nu mai puțin de 30; la 100 km/h să avem minimum 50 de metri ca să fim în siguranță. Asta înseamnă că ne încadrăm în regula celor două secunde, adică vom avea două secunde distanță între noi și mașina din față. Această regulă se învață la cursurile de conducere defensivă.", a mai declarat Titi Aur.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- A murit Naomy, cea mai controversată vedetă a anilor 2000
- Când începe explorarea Cartofului de Aur, cel mai "scump" asteroid din spațiu, estimat la 10.000 de cvadrilioane de dolari. NASA a făcut anunțul
- Semafoarele care educă șoferii. Titi Aur: Spania are de foarte mult timp introdus acest sistem. E demonstrat 100% că sunt utile / video
- Adrian Negrescu: Va fi primul Paște fără miel pentru majoritatea românilor, în condițiile în care prețul cărnii a atins un nivel fără precedent în ultimii 30 de ani
- Weekendul 19-21 aprilie, marcat de un eveniment nemaiîntâlnit din 1941 încoace. Daniela Simulescu: Nu ne plictisim deloc zilele ce urmează!
- Prima luptă între un pilot uman și un avion controlat de inteligența artificială: Un "moment de transformare în istoria aerospațială"
- Chirieac, după riposta Israelului asupra Iranului: S-ar putea să încheiem această pagină neagră din istoria Orientului Mijlociu
- Paradox cu judecătoarea care nu știa că Sebi a murit. Motivul pentru care a făcut „gogonate“ în sala de judecată / video
- Klaus Iohannis, în Republica Coreea. E prima țară din regiunea Asia-Pacific cu care România a ridicat relațiile la nivel de Parteneriat Strategic, semnat în 2008
- Elveția s-a săturat de ecologiștii care-i pun bețe în roate și critică dur CEDO după ce țara a fost condamnată pe motiv că "bătrânii riscă să moară din cauza căldurii"