”Nu se face nimic organizat, nimic pentru a reduce astfel de tragedii sau de victime. Este un drum normal, doar că toți cei care conduc trebuie să înțeleagă că sunt într-un mare pericol și li se poate întâmpla chiar și lor. Pentru a ajunge la conștientizare, trebuie să se facă protecția muncii. Singura meserie în care nu se face protecția muncii este condusul mașinii. Nu știu cine e vinovatul aici, dar, indiferent cine e, cu siguranță cineva n-a respectat reguli minime- viteza mai mare, neatenția, oboseală la volan, aderență scăzută. Nu putem evita astfel de tragedii decât în momentul în care șoferii vor conștientiza că li se poate întâmpla și lor. La peste 67 de km/h nimeni nu mai scapă din impact frontal. Peste 70-80 km/h, nu mai spun peste 90 km/h, toată lumea din mașini moare sau vor fi răniți grav.” a spus Titi Aur, fost pilot de raliuri și unul dintre cei mai experimentați specialiști auto din România.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Doi mari actori români au scris istorie împreună, dar s-au urât în viața reală. De ce nu și-au vorbit timp de 32 de ani
- Marte în Berbec, din 30 aprilie. Ce aduce în viețile noastre. Patru zodii sunt primele afectate
- "Să aprindem grătarele". Ce spune Mihaela Bilic despre mici, cel mai popular aliment printre români
- Probleme pentru doi concurenți, la Te cunosc de undeva: "M-am trezit cu genunchiul umflat"
- Selly, explicații în scandalul cu Radu Alexandru - "piticigratis", Iorga, Adrian Elicopter de Luptă și acuzațiile de viol / video
- Lovitură de teatru la CCR: documente ANAF, declarate neconstituționale în procesele penale
- Dispare obiceiul de a consuma vin? Ce afectează vânzarea popularei băuturi
- Pensionarii primesc pensiile înainte de Paști. Adrian Negrescu: Nu mai ajung în capcana IFN-urilor
- NASA a plasat pe orbită o pânză solară de 80 m². La ce experiment va fi folosită
- DNA, primele acuzații oficiale după perchezițiile la Complexul Energetic Oltenia (CEO). Cine este directorul reținut. Acuzațiile procurorilor