Tik Tok lansează postările cu text. Seamănă cu Stories de pe Instagram
Tik Tok lansează postările cu text, culori de fundal, muzică şi stickere, după modelul Instagram Stories.
Tik Tok începe să semene tot mai mult cu Instastories de pe Instagram. Mai nou, postările de pe Tik Tok vor putea avea şi text, pe lângă filmări video şi imagini, potrivit The Verge.
Curios este faptul că pe TikTok aceste postări nu vor arăta ca pe Twitter, Threads sau Facebook, ci folosesc designul formatului Stories, ceea ce denotă clar o concurenţă ascunsă pentru formatul Stories de pe Instagram.
La fel ca la un Story obişnuit cu video sau fotografie, şi postările de pe TikTok vor putea fi îmbunătăţite cu diverse culori de fundal, formatări de text, muzică şi stickere.
Şi, tot la fel ca Story-urile cunoscute de toată lumea, ceilalţi utilizatori pot interacţiona cu postările care conţin text făcând preluări, completări şi chiar prin adăugarea de comentarii.
De reţinut că postările cu text de pe TikTok au o limită maximă de 1.000 de caractere.
Totuşi, compania chineză sugerează folosirea noilor postări cu text şi stickere doar pentru anumite tipuri de conţinut, cum ar fi reţetele culinare, review-urile de cosmetice sau versurile melodiilor. Pentru orice altceva, spun reprezentanţii TikTok, ar arăta prea încărcat şi ar fi inutil.
Această caracteristică vine ca o completare la funcționalitatea care le permite adulților să își lege contul de cel al tinerilor pentru a controla setările, cum ar fi limitarea timpului petrecut pe aplicație. Utilizatorii TikTok puteau deja să își stabilească singuri filtre de conținut, permițându-le să evite videoclipurile asociate cu anumite cuvinte sau hashtag-uri.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News