Teo Trandafir va avea pe mână bani mulți la Kanal D!
Din această toamnă, Teo Trandafir va avea pe mână bani mulți la Kanal D!
Motivul? Carismatica vedetă vine la cârma celui mai popular quiz show de Prime Time din istoria televiziunii, „Vrei să fii milionar?”.
Cunoscuta emisiune revine în grila de toamnă Kanal D, având-o la pupitrul de prezentator pe Teo Trandafir, cea mai iubită și apreciată vedetă din România. „Vrei să fii milionar?” este o emisiune de succes, plină de suspans, care a înregistrat audiențe uriașe în cele trei sezoane de difuzare la Kanal D. Teo Trandafir va aduce un plus de prospețime formatului punându-și amprenta inconfundabilă în economia show-ului autohton, prin inteligența sclipitoare, umor și empatie.
„Atracția dintre acest format și mine e uriașă, firul care ne unește vine din admirația mea pentru oamenii inteligenți, cu bun-simț și reacție corectă, adecvată contextului. Vreau să între cât mai multă lume în. Să curgă cu milioane. Și aici intervin inteligența, cartea, cititul... Îi aștept pe toți cei care au împlinit vârsta de 18 ani, care sunt prieteni cu cartea, informația și care vor să câștige un ban cinstit să se înscrie la. Promit să le fiu alături și să mă bucur cu ei la fiecare prag pe care îl vor depăși și care îi va duce mai aproape de marele premiu de un milion de lei. Îmi doresc mult ca zicalăsă aibă corespondent în realitate”, a declarat Teo Trandafir.
În 2011, Kanal D începea în forță difuzarea ”Vrei să fii milionar?”, au urmat trei sezoane în care show-ul a înregistrat audiențe remarcabile. Câștigurile concurenților de la „Vrei să fii milionar?” au însumat o cifră uriașa, de aproximativ 2 milioane lei.
Toți cei interesați să participe la concursul televizat se pot înscrie la casting accesând casting.kanald.ro.
„Vrei să fii milioanar?” este cel mai cunoscut format quiz din lume. A fost produs pentru prima data în Marea Britanie, pe rețeaua ITV, în septembrie 1998. De altfel, anul acesta se împlinesc două decenii de când „Vrei să fii milionar?” intră în casele telespectatorilor din întreagă lume. Show-ul a devenit la scurt timp de la lansare un fenomen din punct de vedere al ratingului, cu o audiența medie de 19 milioane de telespectatori. De atunci formatul a fost prezent în peste 120 de țări.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News