Televiziunea cea mai câștigată la dezbaterea lui Iohannis. Publicitate ca la meciuri
Data actualizării:
Data publicării:
Autor: Irina Constantin
WhatsApp
Un post de televiziune a băgat spoturi publicitare care au întrerupt dezbaterea lui Klaus Iohannis. 

Digi24 a difuzat reclame care au întrerupt dezbaterea. Nu au fost reclame tipice, de pauză publicitare, ci la fel ca la meciuri, neanunțate și care doar au fost transmise, singular, în timpul dezbaterii, fiind atenționate cu (P). 

Astfel, în vreme ce alte televiziuni de știri au transmis fără întrerupere evenimentul lui Klaus Iohannis, Digi24 a ales o altă strategie, aceea de a obține profit pe dezbaterea lui Klaus Iohannis, fiind un eveniment important, urmărit de foarte mulți români. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel