Țară de retail. Cum a confirmat Carrefour că face afacerile cele mai bune în România
Carrefour a dat lovitura cu magazinele din Capitală, preferând să renunțe la afacei în Italia sau alte țări din vestul Europei pentru a-și extinde rețeaua din România. Hipermarketul Orhideea, din București, ar avea cele mai mari vânzări din toate magazinele Carrefour de pe continent. O confirmare indirectă a acestor date de piață este și decizia de a lansa un nou produs financiar, în toate hypermarketurile din țară. România este prima ţară din Europa unde este lansat România: cardul preplătit Carrefour MasterCard, iar gigantul francez devine fiind primul retailer din România care propune un card preplătit. Noul produs financiar este un card de debit reîncărcabil, care le permite efectuarea plăţilor utilizând cardul, chiar şi pe Internet. Cardul poate fi achitat direct la casele de marcat și se obţine pe loc, fără cont bancar, putând fi folosit doar în limita sumelor disponibile pe card. Reîncărcarea se face rapid, direct la casele de marcat din hypermarketurile Carrefour. Se poate retrage numerar de la orice bancomat ce afişează sigla MasterCard, atât în ţară cât şi în străinătate.
Prin intermediul acestui card, se poate efectua transferul imediat de bani în ţară, direct de pe telefonul mobil, prin sms, către alţi posesori de carduri preplătite. Carrefour este cel mai mare grup de retail din Europa şi numărul doi mondial, după grupul american Wal-Mart Stores Inc. Grupul Carrefour este prezent în 32 de ţări și este lider pe sectorul hipermarketurilor din România, cu 23 de astfel de magazine. De asemenea, Carrefour mai deţine în România 29 de supermarketuri.Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News