De asemenea, companiile vor promova folosirea comună a acestora, prin utilizarea de servicii online care conectează automobilele și societatea, cu scopul de a crea atractivitate, valoare și servicii standardizate pentru adoptarea rapidă a serviciilor online mai sigure și mai convenabile.
În cazul programului CASE (conectat, autonom/automat, partajat și electric), despre care se spune că va aduce transformări majore în industria auto, se fac progrese rapide în domeniul conectivității, în ceea ce privește aspectele ce țin de comunicație, tehnologia datelor și afaceri, inclusiv servicii de tip Cloud, IoT, Big Data și AI. Producătorii de automobile dezvoltă în mod independent dispozitive de comunicații pentru vehicule și chiar și în cazurile în care sunt furnizate aceleași servicii online, cum ar fi funcțiile de operare la distanță, fiecare companie adoptă o abordare diferită în procesul de dezvoltare și de implementare a resurselor relevante.
Ca răspuns la aceste circumstanțe, companiile pot oferi clienților soluții online mai sigure și mai avantajoase, cât mai rapid posibil, prin abordarea unei strategii comune pentru dezvoltarea dispozitivelor de comunicații ale automobilelor, care sunt funcții de bază ale mașinii conectate: alegerea unei soluții interne pentru dezvoltarea aplicațiilor și serviciilor; atingerea unui nivel de eficiență mai ridicat; accelerarea dezvoltării dispozitivelor de comunicații ale vehiculelor. Fiecare companie se poate concentra mai mult pe dezvoltarea de aplicații și servicii pe această infrastructură comună prin urmarea aceleiași strategii.
În acest moment, Suzuki, Subaru, Daihatsu și Mazda, în timp ce își încorporează propriile soluții în tehnologiile de comunicație de bază ale vehiculelor dezvoltate de Toyota, vor construi împreună sisteme pentru mașinile conectate de generație următoare, cu specificații comune de conectare de la vehicule la rețea și la centrul de comunicație principal. Ca rezultat, prin stabilizarea calității comunicației dintre acestea, clienții vor beneficia de servicii online mai performante, cum ar fi apeluri mai clare între clienți și operatori și viteze de conexiune mai mari. În același timp, va fi posibil să se reducă timpii pentru dezvoltare ai fiecărei companii participante și să se simplifice funcționarea sistemului și actualizările de versiuni care includ funcții suplimentare, optimizând astfel resursele materiale și umane.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Marte în Berbec, din 30 aprilie. Ce aduce în viețile noastre. Patru zodii sunt primele afectate
- Lovitură de teatru la CCR: documente ANAF, declarate neconstituționale în procesele penale
- Doi mari actori români au scris istorie împreună, dar s-au urât în viața reală. De ce nu și-au vorbit timp de 32 de ani
- Probleme pentru doi concurenți, la Te cunosc de undeva: "M-am trezit cu genunchiul umflat"
- DNA, primele acuzații oficiale după perchezițiile la Complexul Energetic Oltenia (CEO). Cine este directorul reținut. Acuzațiile procurorilor
- Dispare obiceiul de a consuma vin? Ce afectează vânzarea popularei băuturi
- "Să aprindem grătarele". Ce spune Mihaela Bilic despre mici, cel mai popular aliment printre români
- 10 lucruri pe care nu le știai despre primarul USR Dominic Fritz
- BANCUL ZILEI: Lucruri dificil de realizat
- Prof. univ. dr. Mircea Duțu, semnal de alarmă asupra reformării profesiei juridice: Robotul a participat la admiterea în magistratură și a trecut cu brio / video