Surpriză neplăcută cu prețurile de la Lidl pentru o clientă: Abia când a ajuns acasă a văzut ce s-a întâmplat / foto
Data actualizării:
Data publicării:
Autor: Ioana Dinu
WhatsApp
O cititoare DC News ne-a spus ce „țeapă” a luat când a mers la un magazin Lidl, în Sectorul 3 din București.

Femeia ne-a spus că a mers să cumpere șnițele de la Lidl. Acestea erau reduse cu 30%, rezultând prețul de 7,69 lei. Abia când a ajuns acasă, clienta a văzut, pe bonul fiscal, că a dat mult mai mult pe șnițele, adică 15 lei.

Iată imaginile:

2. -imagine fara descriere- (snitel-lidl_42531100.jpg)

3. -imagine fara descriere- (bon-3_20479400.jpg)

4. -imagine fara descriere- (bon_81615100.jpg)

VEZI ȘI: Lidl România a modificat orarul de funcționare al magazinelor din toată țara

Lidl, parte a grupul german Schwartz, și cel mai mare lanț de magazine din România după cifra de afaceri, a redus programul de funcționare al magazinelor din România, pentru a-și reduce costurile cu energia și, indirect, pentru a contribui la planul la nivel european de a reduce consumul de energie electrică din perioada de vârf de consum.

Toate magazinele au același program, după cum urmează:

Luni – Sâmbătă: 07:30 – 21:00


Duminica: 08:00 – 19:00*


*Cu exceptia magazinului Lidl din Medgidia, str. Independentei, Nr. 12, care își păstrează programul actual pentru duminică și va funcționa în intervalul orar 08:00 – 18:00.

VEZI ȘI: Ordonanţa de Urgenţă care plafonează preţul la materialele lemnoase necesare pentru încălzire în sezonul rece nu îşi va atinge scopul declarat şi anume protejarea populaţie

Ordonanţa de Urgenţă care plafonează preţul la materialele lemnoase necesare pentru încălzire în sezonul rece nu îşi va atinge scopul declarat şi anume protejarea populaţiei, se arată într-un comunicat al Asociaţiei Marilor Reţele Comerciale din România (AMRCR), remis, marţi, DC News.

Asociaţia precizează că împărtăşeşte preocupările şi îngrijorările asociaţiilor de profil şi ale operatorilor economici care sunt direct impactaţi de prevederile OUG 134/2022 privind unele măsuri în vederea protejării consumatorului final în ceea ce priveşte utilizarea materialelor lemnoase.

AMRCR consideră că, în forma actuală, Ordonanţa de Urgenţă care plafonează preţul la materialele lemnoase necesare pentru încălzire în sezonul rece nu îşi va atinge scopul declarat - protejarea populaţiei - şi ar putea determina obstacole în piaţa lemnului, generând dificultăţi de achiziţie a lemnului de foc şi a produselor derivate din lemn, cu repercusiuni asupra consumatorului final.

„Credem că plafonarea de preţ doar la vânzătorul final va crea blocaje pe piaţă şi va afecta desfăşurarea concurenţială a activităţii operatorilor din domeniu, penalizând exact acele companii care respectă regulile pieţei şi sunt responsabile faţă de consumator", spun reprezentanţii organizaţiei.

AMRCR îşi exprimă speranţa că factorii de decizie vor lua în considerare o revizuire cât mai rapidă a actului normativ, cu atât mai mult cu cât este necesar ca reglementările legislative emise să includă precizări clare privind aplicabilitatea şi modul de implementare, pentru a evita o eventuală distorsionare a pieţei în plină criză a energiei şi în debutul sezonului rece.

AMRCR (Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România) grupează următoarele companii de retail alimentar şi nealimentar din România: Altex, Artima, Auchan, Brico Depot, Carrefour, Columbus, Cora, DM Drogerie Markt, Decathlon, Dedeman, Flanco, Hornbach, Ikea, Kaufland, Lidl, Mega Image, Metro Cash & Carry, Mobexpert, Penny, Profi, Selgros şi este membră a Confederaţiei Patronale "Concordia" şi a organizaţiei "EuroCommerce".

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel