După rezilierea contractului cu Romstrade pentru construcția primului lot al Autostrăzii Nădlac-Arad, lucrările au fost preluate de asocierea italo-germana Astaldi-Max Boegl, care a executat până acum 20% din lucrare, după ce a constatat numeroase degradări la lucrările efectuate anterior de Romstrade. Cu toate acestea, noii constructori ai autostrăzii intenționează să finalizeze lucrările înainte de temenul stabilit în contract, respectiv în luna decembrie, potrivit Mediafax.
Termenul avansat de noii constructori este dorit de către aceștia, întrucât pe timpul iernii nu vor mai fi condiții meteo prielnice pentru lucrări.
Citește și Bilanţul autostrăzilor pe 2012: Pe ce a cheltuit România peste 1 miliard de euro
"Au existat degradări la terasamente și fundații, din cauză că nu s-au făcut conservări și s-a scurs timp îndelungat de la oprirea lucrărilor până la reluarea acestora. Degradările au fost remediate de către antrepenorul care a câștigat contractul la sfârșitul anului trecut", a declarat Adrian Adler, potrivit căruia, în luna august, contractul va fi executat 50%.
Cât despre cel de-al doilea lot al Autostrăzii Nădlac-Arad, cuprins între Pecica si Arad, Ionuț Șerban, Directorul de proiect și reprezentantul firmei care asigura consultanță, a declarat că procedurile de atribuire a contractului sunt în derulare, iar în acest caz nu se poate estima termenul de finalizare a lucrărilor și nici procentul de degradare a lucrărilor deja executate, urmând ca în acest sens să se facă o nouă expertiză după atribuirea contractului.
Lucrările de construcție pentru cele două tronsoane au fost deschise în octombrie 2011, termenul de execuție fiind de un an și jumătate. Primul a fost adjudecat de asocierea româno-portugheză Romstrade-Monteadriano Engenharia e Construcao-Donep Construct, pentru 115,8 milioane de euro, iar lotul al doilea a revenit Alpine Bau, valoarea contractului fiind de 124,45 milioane de euro.
Contractul pentru primul lot al autostrăzii a fost reziliat de către CNADNR la finele anului 2012, iar în vara anului trecut s-a reziliat și contractul de proiectare și execuție al lotului doi după falimentul constructorului.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- SRI face angajări. Posturile pentru care puteți aplica. Vă puteți înscrie în cursă până la finalul lunii mai
- Micii pe care îi mâncăm nu mai au nicio legătură cu micii adevărați. Ingredientul care lipsește cu desăvârșire. Medicul Alin Popescu: Aș da o lege să se schimbe compoziția
- BANCUL ZILEI: Ardeleanul și avocatul...
- Cât a plătit o mămică pentru 3 felii de cozonac la supermarket: Nici nu-ți vine să-l mai mănânci / video
- Numerologul Romeo Popescu, previziunile pentru luna mai, în funcție de cifra destinului: Cine are idei geniale și face rost de bani
- Dedesubturile pensionării lui Iohannis. Chirieac: Acest lucru e un mare secret pentru mine
- Cea mai mare inutilitate din București. Primarul de sector care credea că va da lovitura și turiștii vor lua cu asalt construcția
- Vacanța ieftină în Istanbul nu mai există! ”Prețurile de acum încolo vor fi exagerate”. Ce notă de plată a primit o familie de români cu un copil mic după masa de prânz
- Cântec comunist pus pe manele. Parodia pe 1 Mai pe care să o asculți la grătar /video
- Ce au făcut primarii USR în mandatele lor. Exemplele care spun totul despre edilii pe care i-ați ales