Evenimentul a adus împreună miniștri ai turismului din întreaga lume, cât și cei mai importanți actori de pe piața mondială a turismului, reprezentanți ai asociațiilor de turism, cu scopul de a impulsiona creativitatea și inovarea în acest sector. Printre speakerii de talie mondială s-au aflat și foști Președinți de Stat, Prim-Miniștri, precum și Secretarul General al Organizației Mondiale a Turismului (UNWTO), Zurab Pololikashvili, și CEO-ul Consiliului Mondial pentru Turism, Gloria Guevara, Prima Doamnă a Kenyei, Margaret Kenyatta.
Summit-ul s-a bucurat de participarea a peste 1500 de delegați din sectorul public și privat și speakeri ale căror idei inovatoare au conturat schimbări majore și noi viziuni cu privire la impulsionarea și dezvoltarea turismului.
Prima zi a evenimentului a fost marcată de o serie de mesaje din partea liderilor mondiali, care au prezentat o perspectivă de ansamblu asupra viitorului industriei ospitalității și au trasat direcțiile înspre care sectorul de turism trebuie să se îndrepte, urmate de sesiuni paralele de dezbateri la care au participat cei mai importanți reprezentanți din industrie.
În partea a doua a zilei a avut loc o cină festivă în cadrul căreia Consiliul Mondial pentru Turism a acordat premiile „Tourism for Tomorrow", care au ca scop susținerea celor mai inovatoare idei și proiecte și care promovează creativitatea și diversitatea în turism.
Provocări și oportunități
Claudia Țapardel, reprezentând Parlamentul European, în calitate de Președinte al Intergrupului pentru Dezvoltarea Turismului European, și totodată România la acest eveniment, a fost speaker principal în sesiunea de dezbateri privind „Viitorul locurilor de muncă în era digitalizării și a inteligenței artificiale", în cadrul căreia a prezentat principalele provocări dar și oportunități ale automatizării în sectorul de turism.
Totodată, europarlamentarul social-democrat a subliniat importanța capitalului uman în acest tip de industrie, având în vedere faptul că turismul este ”industria zâmbetului”. Turismul este un sector în care serviciile trebuie să bazeze în special pe sentiment de satisfacție, pe emoție și experiență, și trebuie să fie adaptate diversității cerințelor și așteptărilor turiștilor. Roboții nu pot înlocui un serviciu de calitate care generează un sentiment de satisfacție, de mulțumire și zâmbete din partea clienților.
”Provocări la nivel internațional”
”A fost o adevărată plăcere și onoare de a participa la cel mai prestigios eveniment dedicat sectorului de turism, alături de cei mai influenți lideri mondiali și actorii principali din această industrie. Mă bucur că am avut ocazia de a dezbate împreună asupra celor mai importante provocări cu care se confruntă în prezent industria turismului la nivel internațional”, a declarat europarlamentarul Claudia Țapardel.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- SRI face angajări. Posturile pentru care puteți aplica. Vă puteți înscrie în cursă până la finalul lunii mai
- Micii pe care îi mâncăm nu mai au nicio legătură cu micii adevărați. Ingredientul care lipsește cu desăvârșire. Medicul Alin Popescu: Aș da o lege să se schimbe compoziția
- Numerologul Romeo Popescu, previziunile pentru luna mai, în funcție de cifra destinului: Cine are idei geniale și face rost de bani
- BANCUL ZILEI: Ardeleanul și avocatul...
- Cât a plătit o mămică pentru 3 felii de cozonac la supermarket: Nici nu-ți vine să-l mai mănânci / video
- Vacanța ieftină în Istanbul nu mai există! ”Prețurile de acum încolo vor fi exagerate”. Ce notă de plată a primit o familie de români cu un copil mic după masa de prânz
- Cea mai mare inutilitate din București. Primarul de sector care credea că va da lovitura și turiștii vor lua cu asalt construcția
- Dedesubturile pensionării lui Iohannis. Chirieac: Acest lucru e un mare secret pentru mine
- SONDAJ de ultimă oră pentru Primăria Capitalei: Procentul celor 27% pe care-i vor și de care se tem, deopotrivă, candidații
- Cântec comunist pus pe manele. Parodia pe 1 Mai pe care să o asculți la grătar /video